met je pony op trektocht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MsMarit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 13:58

Het enige nadeel is indd dat was Eva Suzanne zegt.. Het nadeel is dat je zomers het strand bijna nergens op mag.. echt jammer want das natuurlijk wel heel erg leuk..

Denk dat het indd het best is gwoon te kijken naar de leukste adressen want gezellig word het toch wel met zijn'n alle

En die oefenrit lijkt me ook heel erg gezellig trouwens

Michelle_88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 18:26

hey! ik wilde dit jaar ook een trektocht maken, alleen hoe zit dat allemaal met overnachting en bagage?

Bienelien

Re: met je pony op trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 20:29

we moeten alles nog bedenken, we willen eerst een leuke groep hebben en dan met z'n allen bedenken waar we gaan slapen met de paarden, de bagage willen we niet mee nemen op de paarden want dat is niet goed, je rijd ze erg snel stuk. wil je ook met ons mee???

Michelle_88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 00:09

ik ben er over aan het nadenken, ligt eraan waar het wordt, (niet te ver weg) en ik zit er wel mee dat het een hengst is (een ontzettend brave!) maar dan zou ik bv niet achteraan kunnen rijden...maar ik weet het allemaal nog niet! die oefenrit is wel een goed idee

Vvincent

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 00:54

Lijkt me handig als je erbij zet welke omgeving je woont, hoe lange tocht je wil maken etc

Bienelien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 11:50

een hengst lijkt me niet zo'n goed idee voor de trektocht want we hebben ook een merrie in de groep! ook kunnen we waarschijnlijk op veel minder adressen terecht want mensen nemen niet zo snel een hengst op het land. sorry lijkt me niet verstandig. wel jammer....

Michelle_88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 15:56

ik zat zelf al te denken volgend jaar pas zoiets te doen...maar die merrie is vanaf mijn kant geen probleem hoor...hij heeft een paardje gedekt en de volgende dag reed ik daar weer samen mee in het bos..maar het is idd ook met de stalling vaak een probleem.
en volgend jaar zou ik eventueel met een vriendin met de merries zoiets kunnen doen..(alleen moet 1 daarvan nog oefenen met andere paarden te zijn )

floorlayka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 16:01

Ik ben ook met mijn merrie op trektoch geweest. Had zadeltassen met een paar borstels, bakjes met bix en een deken voor d'r, en op mijn rug een rugzak met paar plastic bekers en borden, wat kleren en 1 dik boek. Ik weet niet meer hoe ik het allemaal mee heb gekregen.

Ik reed elke dag rond de 5 uur.. Niet achter elkaar met pauzes enzo.. Ik heb 2x overnacht bij en soort boerderij met een wei voor mijn pony.

Verstandig om mee te nemen zijn spullen, een telefoon, een kaart van de omgeving, kleren, eten(als je slaapt in een tent)als je met meerdere personen bent kun je de spullen verdelen.

een braaf paard met goede conditie is natuurlijk ook erg handig.

voor de rest kunn je in drenthe peachtig rijden wen in het buitenland.. Tis maar waar je van houd.
Veel succes

Bienelien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 17:35

leuk dat je ook zo'n toch hebt gemaakt hoop dat het ons dit jaar ook lukt om dit te gaan doen! ik wil wel in nederland blijven en drenthe is zeker mooi om te rijden maar helaas niet met mijn ijslander. je hebt veel minder keuze als je paard last heeft van eczeemvliegjes, maar we vinden vast wel wat leuks!!!

MsMarit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 22:12

Tuurlijk vinden we wel wat leuks

Volgens mij rijd het echt niet lekker met een rugzak.. vind het al irri om er mee te fietsen
En daarnaast is het natuurlijk ook niet optimaal voor de ZON whahaha dan word ik niet gelijkmatig bruin *hahahahahaha*

Bienelien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 22:39

heeft er nog iemand wat gevonden voor onze tocht?? als je wat weet laat het maar weten

Marjolein_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 21:37

Ik zou ook wel mee willen lijkt me leuk! Ik weet alleen niet of dat zou mogen met me verzorgpony

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 09:59

iedereen die geinteresserd is in trektochten even aanmelden bij het horsepacking forum!!

link staat in mijn onderschrift ------------------>

delfa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 20:34

ik wil wel graag mee:D (en mijn beste vriendin ook wel denk ik:P)

maar wel jammer dat je niet over de veluwe kunt :(
maar..
waar woon je?
enne in uitsland net over de grens is t ook heel mooi hoor!
het lijkt mij leuk een tocht te maken van 3 dagen ofzo..
gewoon met 2 overnachtingen (wel in tent, moet wel een beetje echt zijn vindt ik:P)

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:30

ik denk dat je toch eens naar de datum van het laatst geplaatste bericht moet kijken...
dat dateert uit 2006 kortom deze mensen gaan nu niet meer op trektocht met elkaar...

het is makkelijker om een eigen topic te openen..

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:51

Oud topic, daarom een slotje.