vervolg " god o god wat een gedoe"

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia9

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 15:49

Of laat iemand anders een bod doen,Grote kans dat ze aan andere mensen wel ja zegt,

Ik heb alles gelezen,veel sterkte,
Ook ik sta achter jou! en neit achter dat domme mens!

ingrid_

Re: vervolg " god o god wat een gedoe"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 15:54

Saskia9 schreef:
Of laat iemand anders een bod doen,Grote kans dat ze aan andere mensen wel ja zegt,Ik heb alles gelezen,veel sterkte,Ook ik sta achter jou! en neit achter dat domme mens!

Ik denk dat als iemand anders vanuit het niets een bod komt doen op een kreupel paard van 21 dat niet te koop staat, dat ze dan toch wel gelijk doorhebben voor wie het is..
En misschien geef je haar dan juist het gevoel dat je "achter haar rug om haar paard weg wil kapen", kan me zo voorstellen dat ze dan al helemaal niet meer tot onderhandelen bereid is.

Kaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 16:04

Jeetje....arme jij en arme tamara

Hopenlijk kan je nog wel enig contact houden met de bijrijdster zodat je nog wel hoe het allemaal gaat met Tamara!!

Ik hoop voor je dat je niet zoveel gezeur meer van die eigenaresse gaat krijgen!! Ze zal er wel achter komen dat jij onwijs veel werk verzette... en misschien nog wel terugkomen om tamara weer te doen! Bedenk dan ook 2x of je nog wel teruggaat.. want als ze het een keer doen kan het een tweede keer ook nog gebeuren!

Ik zou ook gewoon een goed bod doen voor tamara! Proberen kan altijd!

Niemandweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 17:54

ik werd net gebelt door een vriendin die daar ook een stal heeft.
ik lag te slapen dus stuurde ze me een sms.

de eigenaresse was bij haar aan t hek geweest en is nu onderweg naar mijn huis toe..

ik doe in ieder geval de deur niet open, en mijn moeder zal haar mededelen dat ik haar niet hoef te spreken en dat de sleutels onderweg zijn..

Duhelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 17:56

Misschien beter toch opendoen, haar binnenvragen, en jouw brief afgeven
eerst rustig laten lezen, en dan haar reactie afwachten!
succes!

Niemandweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 18:00

brief is al gepost helaas..

en ik wil even rust aan mn hoofd, na wat zij mij allemaal heeft geflikt hoef ik haar echt niet meer te zien of te spreken..

Duhelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 18:04

ohja, als het al gepost is zou ik het ook even zen beloop laten
misschien als de gemoederen wat gekalmeerd zijn, dat het beter zal gaan, nu zit jij je op te jagen, en de eigenaresse ook, en dan komt er zeker ruzie!

Loveable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 18:06

Verschrikkelijk dat het nou zo moet lopen! Sterkte.

Bounce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 18:18

is ze er al?

DeSa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 18:31

Jeetje, ik heb je andere topic ook gelezen, wat vreselijk zeg!
Echt raar dat die eigenaresse ineens zo raar doet!

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 19:05

is ze er al geweest? Wat een ellende dit zeg...

Niemandweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 19:26

Nee ze is nog niet geweest,
maar ze heeft altijd al moeite gehad om het huisnummer te onthouden en ons huis te herkennen.

wie weet zijn ze eerst gaan eten thuis en komen ze daarna..
mijn oudersb moeten zo weg, daar baal ik wel van maar mn broertje zal open doen en zeggen dat ik weg ben.. en dat hij niet weet waarheen.

zucht, vind het echt zo moeilijk, kan het nog steeds niet begrijpen.

straks ga ik een aantal foto's uitprinten van mn meisje, om die op te hangen bij haar hoofdstel

Niemandweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 20:57

ik heb net die vriendin gesproken bij wie ze aan het hek is geweest..

en ik kan gewoon niet geloven wat ik allemaal heb gehoord.

ze dacht dat ik daar op stal was, en geloofde haar maar niet dat het niet zo was. ze is zelfs helemaal tekeer tegen dr gegaan, daarna begon ze lief te doen.. "aah toe nou, geef het gewoon maar toe"

daarna begon ze erover dat ik tegen iedereen rondbazuinde dat ik al een nieuw verzorgpaard had. ik heb alleen tegen mijn overbuurman verteld dat ik een aanbod heb gehad en dat ik er rustig over na wil denken en alles wil laten bezinken.

verder hadden ze nu overal stroom en andere sloten op zitten.
ik zou nooit meer binnen kunnen komen volgens haar want dan zou ik een gigantische schok krijgen. verder zaten er nu overal sloten op zei ze. dit deed ze omdat ik al haar spullen meejatte.
die vriendin vroeg wat ik ahd meegenomen en dat was 1 bit wat aan een hoofdstel van mij zat, spoortjes en zwepen.
ik heb 1 zweep meegenomen, die was van mij. het bit was ook van mij, heb ik gekocht omdat ze buiten druk was (was iets scherper)
verder heb ik die sporen op de manege gekregen (gevonden voorwerpen werden uitgedeeld, oa zwepen sporen etc) daarna begon ze erover dat ik spullen meenam die niet van mij waren, maar die ik van onze vorige medeberijder heb gehad.. die heb ik van haar gekregen, dus neem ik ze ook mee..

ook kon maar niet geloven dat ik zo makkelijk afstand deed van tamara. ze zei dat ik gewoon niks om haar gaf.

ook zou ik onze medeberijder lastig hebben gevallen met allemaal smsjes en telefoontjes. terwijl zij & ik altijd heel leuk contact hadden/hebben. we bellen elkaar een aantal keren in de week op, gewoon om ff te kletsen en te horen hoe het gaat.

ook heeft ze meerdere malen gevraagd hoe het nou precies was gebeurd, want ze geloofde mijn verhaal niet. mij vriendin vertelde het zoals ik het ook heb verteld maar ze bleef maar doorvragen. mijn vriendin vertelde ook dat we over een klein hard stukje waren gegaan en dat het misschien daardoor kwam (dit heb ik ook gezegt tegen eigenaresse) en toen zij de eigenaresse dat ik dit helemaal niet verteld had. ook ging ze erover door of we echt wel hebben terug gestapt naar stal, want dat geloofde ze niet. en ze scheen er maar over doorgegaan te zijn. ook vond ze haar veels te bezweet en nat toen ze op stal stond. ze vroeg hoelang we hadden gereden (1 uur a 1,5) en geloofde dit ook eerst niet van mn vriendin. ze zei dta ik had gezegt dat we een "ritje" hadden gemaakt.

en ik deed de laatste weken zo raar.. en jaa ze kende me wel, ik vertelde nooit wat, en hield een heleboel achter..
en ik had nu al een paar keer tegen haar gelogen.
en nog wel meer dingen, wat ik me nu niet meer herriner

ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.. heb hier geen woorden voor..
in ieder geval hoef ik haar echt niet te zien of spreken, helemaal niet meer. en ik hoop dat ik haat niet zla tegenkomen want ik denk dat ik dan gigantisch tegen haar tekeer zal gaan.. ben zo ongelooooflijk kwaad erover

Saskia9

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 21:16

gooi het er maar uit!

maar aan de andere kant is ze het allemaal niet waard,
Arm paard,
om zo'n eigenaar te hebben zeg!!

Daarnabij,dacht dat die vrouw geen tijd had i.v.m verhuizing?
Ze kan opeens wel nieuwe sloten ophangen en de andere bijrijdster lastig vallen..

Zielig figuur hoor..

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 08:34

Tja waar doe je dan verstandig aan he?
Misschien is het wel eens goed dat je haar een flinke veeg uit de pan geef.
Meid ik vind het zo rot voor je
En zeker ook voor het paardje.

Is ze gisteren nu nog langs geweest?

Kan je vader niet nog eens met haar gaan praten, want je vader wilde je toch helpen door haar eens even te woord te staan.
Ben benieuwd wat ze dan te zeggen heeft!

OO, vind het echt heel erg voor je.

Niemandweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-06 14:56

Ze is gisteren niet meer aan de deur geweest, wel heeft ze nog gebelt een aantal keren maar ik was alleen thuis dus heb niet opgenomen..

Vandaag zal ze die brief binnenkrijgen dus ben wel benieuwd hoe ze daarop reageert..

Verder sprak ik vandaag dat meisje waar ze dus aan stal is gewest..
ze heeft ook nog tegen haar gezegt dat als ik haar paarden ging verzorgen dat ze maar moest zeggen tegen die eigenaresse dat ik niet te vertrouwen was, van alles achterhield en de boel bij elkaar loog..

ook was ze niet boos, maar later heeft ze tot twee toe gezegt dat ik er echt nooooit meer binnenkwam..

Ik hoop voor haar dat ik haar voolopig niet zal tegenkomen..
want dan ga ik echt flink over de rooie..
tevens is mn moeder nu zo ontzettend boos dat zij nu ook een hartig woordje met haar wilt spreken... ze zat er zelfs om te huilen, zo ereg vond ze het voor mij.. omdat ze weet hoeveel Tamara voor mij betekent
dus als ze vandaag belt, volgt er straks weer een berichtje..

Pandakaas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 21:18

Sow.. wat een verhaal. Heel veel sterkte alvast. Als er iemand hiet niet om dat paard geeft is dat die eigenaresse wel!! Wat een ***!!! Hoe durft ze. Jy altijd goed voor de beesje gezorgt...Nou, kan ze je wel eens voor bedanken!
Egt, ik leef met je mee!! Ik wens je heeeeeel veeeel sterkte. Het is trouwens wel een sgatje van een paard zeg!!
En als je dr tegenkom, de waarheid is nooit gelogen, dus laat je maar gaan!!
xxxx MIJ

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 21:38

Wat een vreselijk ziek mens....volgens mij is die echt niet helemaal lekker hoor! Waarom blijft ze je nu nog stalken? Streep eronder punt erachter, heeft ze daar nooit van gehoord?

Niemandweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 08:50

ben er net achter gekomen dat mn briefg nog niet bezorgt is
(kan je volgen via internet) dus denk dat het daarom is..
en wie weet wil ze proberen "haar spullen" via mijn ouders terug te krijgen, alleen is dat jammer want hun hebben alles aan mij gegeven of voor me gekocht..

ik vermoedt ook dat als ik haar tegenkom dat ze me niet met rust laat.. ze was volgens mijn vriendin echt naar me op zoek, ging overal kijken of ik me niet verstopte..
ik vertel haar dan eerst vriendelijk dat ik niet wil praten en of ze weg wil gaan, daarna zal ik dreigen met de politie te bellen... ik ben haar helemaal zat en hoef echt niks meer met haar te maken te hebben..

verder begint het verdriet en gemis nu echt te komen, ben ontzettend down, erg veel huilbuien en mis het om op stal te zijn..
heb haar tuig (wat van mij was) gisteren gepoetst en het hoofdstel opgehangen aan de muur.. Ook ligt haar oude zadel op mn kamer..

Niemandweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 09:12

oeps nog iets vergeten..

ze zei dus ook dat ik onze medeberijdster lastig viel..
en die kwam gisteren online dus ik vroeg haar zo " jaa de eigenaresse zegt tegen iedereen (oa mijn schoonmoeder) dat ik jou lastig val via sms enzo.. weet jhij hoe dit zit..
en toen zei ze dat ze niet begrepe hoe & wat omdat wij het altijd super konden vinden en derlijke..

dus ze loopt gewoon allemaal leugens te vertellen en me zwart te maken bij iedereen, zelfs bij mn schoonmoeder..

Lauwsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 10:16

Heb het hele topic gelezen.
Vind het echt zo triest van die eigenaresse!
Al die leugens etc...niet normaal
Hopelijk is dit gedoe snel over, sterkte meis

Berdien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 11:41

Heb je topics gelezen, wat onwijs naar zeg!
Jeetje, waarom zou ze dit doen? Echt ziekelijk... en ook dat met de hele stal ombouwen tot één groot fort.. Gaat nergens meer over.
Als ze je lastig blijft vallen, precies noteren hoe en wat en dan zou ik toch erover gaan denken om naar de politie o.i.d. te stappen. Want dit gaat natuurlijk zo niet langer.

Heel veel sterkte in ieder geval!

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 12:00

pff wat ontzettend akelig. dit is echt een voorbeeld van stank voor dank. jij hebt zo lang je best voor dat paard gedaan, en nu dit. ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen, omdat ik niet tegen zoveel onrecht kan. ook al ken ik je niet eens. dit is zo oneerlijk. waar ze ook het lef vandaan haalt om zo tegen je te doen.

ik hoop voor je dat alles op een of andere manier nog goed komt, dat je Tamara kan kopen, en dat je dat mens nooit meer hoeft te zien. ik vind het echt ontzettend rot voor je, heel veel sterkte!

DinkeyGirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 12:11

Ik ben erg benieuwd hoe ze op jouw brief gaat reageren, maar ik ben bang dat het niets uithaalt. Als je zo ziek in je kop bent zoals zij, kan je niet meer logisch nadenken. Pffff wat een acties, en jij krijgt stank voor dank. Ik zou mijn handjes dichtknijpen als ik een verzorgster zoals jij had voor mn paardjes!

Heb je nu al je spullen terug trouwens?

idylle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 12:27

zo wat een verhaal zeg
ik hoop dat je het allemaal een plekje kunt geven ik weet hoe moeilijk dat is ik ben mn bijrijdpaard op n soort gelijke manier kwijtgeraakt
heel veel succes verder
kuzzies idylle