Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Citaat:Synthetisch zadel, licht in gewicht en eenvoudig in onderhoud. Bovenzijde gemaakt van sterk kunststof leather-look materiaal. Zitting en kniewrongen overtrokken met REMA-materiaal voor een vastere zit. De kniewrong-steunen zijn ruim verstelbaar d.m.v. klittenband. Boomwijdte is eenvoudig te veranderen d.m.v. de verwisselbare boom, zodat het zadel makkelijk passend te maken is op elke vorm paardenrug. Maat 17,5", standaard geleverd met een wijde boom. 286.0052 Kleur zwart.

Skitter schreef:Tja die leren dressuurzadel voor 699,-
Dan koop ik liever een tweedehands A merk![]()
Kyralovertje schreef:Zoals voor je al uitgerekend is zijn sommige Wintecs zelfs nog iets goedkoper dan deze van HH. Dan hoeft dat toch ook niet meteen te betekenen dat die van Wintec opeens bagger is ivm prijs?
Volgens mij zijn het best goede zadels, ziet er goed uit.
Het zullen beslist geen zadelmarkt-kwaliteit zadels zijn, want dat zou HH alleen maar een slechte naam geven. En dat willen ze uiteraard niet! Het is immers een internationaal bedrijf. Ze weten heus wel wat ze op de markt brengen.
Kyralovertje schreef:Zoals voor je al uitgerekend is zijn sommige Wintecs zelfs nog iets goedkoper dan deze van HH. Dan hoeft dat toch ook niet meteen te betekenen dat die van Wintec opeens bagger is ivm prijs?
Volgens mij zijn het best goede zadels, ziet er goed uit.
Het zullen beslist geen zadelmarkt-kwaliteit zadels zijn, want dat zou HH alleen maar een slechte naam geven. En dat willen ze uiteraard niet! Het is immers een internationaal bedrijf. Ze weten heus wel wat ze op de markt brengen.

germie schreef:Wie zegt dat Wintc bagger is? De zadels van wintec en HH zullen waarschijnlijk kwalitatief ong. gelijk zijn (wintec 250, Global kunststof, Thorowgood Maxam en HH kunststof). En dan is HH weer de duurste.
Citaat:ze zullen vast niet zo veel onder de prijs van de andere gaan zitten met het zelfde kwaliteit zadel.
Ben het dus met jouw eerdere bericht eens, zoals ik al vermeld in de vorige reactie.