als ik bij de pony's kom doe ik ook nog de raarste dingen hoor..
Laatst stapte ik op lady (tinker) zonder zadel, hoofdstel alleen met halster en halstertouwtje. Ze was in geen half jaar onder het zadel geweest..
Nou dat merkte ik.. ik ging even rijden en ik reed dus in een weiland wat ong. 7 keer zo groot als een normale bak is. en ze neemt haar hoofd op en scheurt zo terug naar haar vriendje. Ik 3 dingen doen, haar laten scheuren wat tenkoste van mijzelf ging. (wat dan brak ik mijn benen door het hek, zij kon er wel doorheen maar ik niet) Haar laten omdraaien en kunnen uitglijden, of haar ergens tegenop sturen. Nou ik koos in alle snelheid voor dat laatste. BONK.. haha lady tegen het stroomdraad aan. Ik was echt boos.. en lady blijkbaar ook. Toen ben ik naar stal gegaan, heb het zadel opgeflikkerd.
Toen ben ik in alle rust naar het weiland gegaan, en ben verder gaan rijden alsof er niets ana de hand was..
Toen was ik nog even een laag sprongetje gaan springen. Na 3 keer had ze er geen izn meer in en scheurde weer weg. Ik zette haar tegen een paal op.
Toen heeft ze het niet weer gedaan.
ACHJA..
Ik heb nog ergens een filmpje van wij in dat weiland van stap naar galop, racen tegen mijn vriendin..
Owja en natuurlijk zo hoog mogelijk springen, deden we altijd. Ik niet, ik durfde het nooit.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=OYWYH6LH
Haha, zelfs nog in een natte bak zonder cap
Nu rij ik paarden, heel ander verhaal. Daar rij ik netjes volgens de regels. Kheb me lol gehad, krij nu liever richting prestatie