pff moeilijke keuze..

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Junsterrr

Re: pff moeilijke keuze..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 10:05

Als je er op gaat rijden voor een proef ritje een keer kan je zelf zien en merken aan het paard als die je gewicht kan dragen of niet .. Maar let wel op met hoefbevangenheid .... Vaak is het zo als ze het eenmaal hebben gehad ze er heel gevoelig voor zijn en het zo weer kunnen krijgen .. Succes er mee

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 10:11

Het verschilt ook per paard. Mijn vriendin heeft een nrps X welsh X arabier. Maar die kan dat echt niet dragen, die heeft daar ontzettend moeite mee. Terwijl een andere dat misschien best kan dragen, Wij hebben er ook 1 op de manege staan waar ik van denk dat die best een heel gewicht kan dragen!!

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 11:54

Ík ben het helemaal niet eens met de bovenstaande berichten.
Mijn vriendin heeft een arabier die ook gereden werd door een zwaar iemand als bijrijder, en ze had hier helemaal geen last van.
Als je maar een grote arabier kiest die flink gebouwd is, en niet het ielige type.
Ik heb zelf een flink gebouwde maar kleine arabier, als hij groter zou zijn heb je een goeie keuze, kijk maar even in mijn profiel bij Calypso, ik weet niet of er nieuwe foto's staan, maar het is een mini qautertje
Misschien is trouwens een qaurter wel wat voor jou (wel duur hoor!)
Groetjes Lisette

ilonabax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 23:38

En nog wezen rijden met het dier?
Ben zeer benieuwd!