Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Linnycally schreef:Als iemand een keer een slof gebruikt en 1keertje iets te strak heeft tja niks ana te den gebeurt iedereen de mensen die lopen te zeuren in dit topic (niet banketstaaf bedoelt) hebben vast ook wel is de slof te kort als ze die gebreuken dat gebeurt iedereenm maar verder leuke pony moie setje manen zijn niet mijn smaak en beugels idd 2/3 gaatjes langer

amondi schreef:Linnycally schreef:Als iemand een keer een slof gebruikt en 1keertje iets te strak heeft tja niks ana te den gebeurt iedereen de mensen die lopen te zeuren in dit topic (niet banketstaaf bedoelt) hebben vast ook wel is de slof te kort als ze die gebreuken dat gebeurt iedereenm maar verder leuke pony moie setje manen zijn niet mijn smaak en beugels idd 2/3 gaatjes langer
Okee even zeuren dan, staan er geen punten. komma's en hoofdletters op je toetsenbord??? En is je lerares nederlands soms langdurig ziek?
Tip: gebruik de voorbeeldknop voor je op verzenden drukt.
Off topic, ik weet het, maar ik kan het niet laten.
en me leraar nederlands heeft wat met ze hart (geen gein we krijgen maandag nieuwe leraar)
en wel meer mensen tikken zonder komma's punten hoofdletters etc etc