Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

*
maar soms mag het idd wel eens wat vriendelijker! Albertine_N schreef:Ik woon midden in de stad, naast een manege (waar ik niet rijd) en die lui hebben de irritante gewoonte over de stoep (en het is een 30 km zone, dus je kunt rustig op de straat rijden) te rijden. Met als gevolg dat er wel stront op de stoep ligt, waar dan een bejaarde met z'n rollator door heen moet. En dan zijn die lui nog verbaasd dat er petities komen
Silvia schreef:Och jongens, gewoon leven en laten leven! Zoals sommigen al doen: Zelf het goede voorbeeld geven en je er niets van aantrekken dat een ander dat niet terugdoet.
Door te klagen over mensen met ""dure paarden" druk je daar zelf ook een stempel op. Eigenlijk ben je dan net zo erg.
Kijk maar eens in het gewone verkeer: Hoe vaak steekt iemand daar de hand op als je hem/haar voorlaat? Of groet even vriendelijk bij een zebra omdat een automobilist netjes stopt? Heel weinig! En die mensen rijden heus niet allemaal paard!
Silvia schreef:Och jongens, gewoon leven en laten leven! Zoals sommigen al doen: Zelf het goede voorbeeld geven en je er niets van aantrekken dat een ander dat niet terugdoet.
Door te klagen over mensen met ""dure paarden" druk je daar zelf ook een stempel op. Eigenlijk ben je dan net zo erg.
Kijk maar eens in het gewone verkeer: Hoe vaak steekt iemand daar de hand op als je hem/haar voorlaat? Of groet even vriendelijk bij een zebra omdat een automobilist netjes stopt? Heel weinig! En die mensen rijden heus niet allemaal paard!
:D
(heb geen idee waar 't ligt trouwens
)
onbelangrijk
Irisamaire schreef:@t Kiwiko: Haha dan moeten we allemaal maar naar Schipluiden!(heb geen idee waar 't ligt trouwens
)
)
Gelukkig was dat dure spullen syndroom bij ons op stal nooit zo erg
Daar werd meer gekeken naar rijstijl, etc En aan de kant van de bak gefluisterd wat jij allemaal wel niet fout deed....pfff dan heb ik nog liever dat ze zeuren over m'n spullen hahaha!
) Als je elkaar maar in waarde laat.
Irisamaire schreef:.
Gewoon even 2 avondjes niet op stap en je hebt er alweer een leuk dekje of dingetje uit. het is maar waar je je prioriteiten legt toch?
Op de westernstal waar ik help is de sfeer ook goed en gezellig. En natuurlijk is er daar ook wel verschil in het soort paarden wat er staat maar we kunnen het allemaal met elkaar vinden en helpen elkaar in tijden van nood.