Divoza uitverkoopweek!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 18:23

Ik ben zaterdag gweest en heb dus ook de grijze eurostar gekocht, met het geruite dekje ,ook in grijs.
Staat wel lekker kakkie bij elkaar.Heb ook nog een Mondoni broek met kunstlederen zitvlak gekocht, van katoen in een hele mooie lichte kleur en ook voor een prima prijs.
En natuurlijk kon ik het leren halster ook niet laten hangen!
Jullie zien het: weer een aanslag op m'n portemonnee.
Maar zet mij in een ruitersportzaak en ik ben net Alice in Wonderland!
Dat gaat nooit meer over ben ik bang!

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 20:39

afgelopen maandag ff wezen shoppen en ben thuis gekomen met: Eurostar thermo rijbroek donker blauw, groene hengstenketting, handschoenen van mountain horse, casco cap(toch maar aangeschaft) en nog kruiden paardensnoepjes.
Voor een stal genoot nog een menzweep gekocht. en een vriendin van me die mee was heeft een pikeur rijbroek(grijs), zomer deken(geblokt) van pagony, handschoenen, bilriemen,sporenbandjes,kalkoenen borsteltje en een zweep gekocht. Dus divoza heeft weer flink aan ons verdient. Haha!

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 22:14

Ik ga morgenmiddag, dus ben benieuwd, heb al een lijstje *LOL*

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 00:45

Hmmm, jammer maar helaas. Ik val zeer waarschijnelijk af, mijn broer komt namelijk vrijdag op bezoek (voor m'n verjaardag Tong uitsteken )

Mirjam

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-02 14:34

hey? jij ook jarig? Ik ben zaterdag jarig Clown

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 15:14

Ik ga dr zo ook even naartoe (over 3 kwartier Lachen ); maar ze gooien natuurlijk net de dingen die ik niet nodig heb in de aanbieding Boos!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 18:13

Ben d'r net dus ook geweest. Helaas, de broeken met leren zitvlak waren er niet meer in mijn maat. Die gewone broeken waren er wel in mijn maat, maar ja.. gewone broeken heb ik genoeg.
Rijjasjes zaten helaas niet geweldig.. Van de windjacks waren de mouwen veel te lang Verdrietig
En tja.. voor de rest lagen er wel meer leuke en interessante dingen, maar ik kwam er bij de kassa achter dat ik mijn geld thuis had laten liggen Verdrietig Frusty

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 21:45

gaat het nou wel of niet door?
zoniet, dan ga ik de gids wel bestellen en koop ik het wel over de post, maarja, dan kun je dus niet van die artikelen gebruik maken die je daar wel zou kunnen kopen.
maar er een dagje uit van maken vind ik ook heel ok.
lag dicht bij Groningen toch?
en volgens mij is dat toch een superstad om rond te hangen, hihi.