Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

IloveKelly schreef:Flop(Officeel Mistral maar ze is eigenwijs en sloom)was vandaag weer erg sloom. Ik kon meppen wat ik wou maar dankreeg je hoofd naar beneden en bok. En bij aan de teugel rijden ook. Gelukkig hoefden we niet in galop dan waren er nog 50 bokken bijgekomen.

Maar soms gaat het ook voor geen meter, dan werkt niks mee, is mn paard drammerig noem maar op. En daarna voel je je wel poedersuiker idd! Maarja dat hoort er allemaal bij
Loveable schreef:Soms gaat het gewoon lekker, dan voel ik me daarna ook heerlijk Maar soms gaat het ook voor geen meter, dan werkt niks mee, is mn paard drammerig noem maar op. En daarna voel je je wel poedersuiker idd! Maarja dat hoort er allemaal bij
roosw schreef:ik vind niet dat je in een rot bui met je paard moet werken! Als je zelf niet lekker voelt, ga dan niet rijden!! Zo reageer je af op je paard en dat is niet eerlijk vind ik.
Je zou daarom ook nooit je rot moeten voelen na het rijden...
. Vind ik op zich niet erg. Vaak heb ik dan ook gewoon beroerd gereden, en of een preek gehad van mn instructeur *altijd terecht overigens*. Dan ben ik er een dag of 2 later nog ziek van. Het is wel zo dat ik de dagen erna veel beter op me hoede ben, en niet zo snel boos word om niets.
)amie_x_mij schreef:pffu, de laatste tijd regelmatig last van. Ik zit echt even in een flinke paarden-dip..
Kstap regelmatig vol tranen van het paard af, gewoon omdat het dus niet ging.
) maar heb die dag wel een paar keer vanuit een galop kunnen springen zonder weigeringen
als ik me rot voel ga ik wel rijden, soms voel ik me er dan beter door maar als het echt slecht gaatmet rijden kan ik t nog wel eens op de paarden afreageren
gretoes schreef:heey!
je hebt me hier al over gesmst, maar snap dat je je banketstaaf voelt, 1 ding scheeld, ik ken bonny ook een klein beetje en snap best dat je af en toe heeeeeeeeeeel boos op dr bent! maar echt hoor, ze gaat er wel beter door lopen heb ik t idee, als je dr een keer goed aanpakt! ze moet t gewoon eventjes weten hoe ver ze kan gaan.
Meis, het komt goed, kijk naar t springen, dat gaat echt zoooo super de laatste keren! en dat gaat met dressuur vanzelf ook goed! echt! je hebt n super wedstrijd gereden, en sommige dagen heeft ze gewoon geen zin, das typisch de boni denk ik!
nou van de week weer springen, en oefenen voor de ORUN! ha ha! elkaar een beetje les geven! dat kunnen wij!
Nou, tot gauw!
kuzz mij
het komt ook wel goed maar ik moet ook goed consequent blijven, ik doe mn best!!