Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Franciska15 schreef:ik denk op zich wel dat zon ding goed zal helpen..maar op den duur niet..niet dat een bp zo perfect is hoor..maar..ik denk dat ik de bp eerder zou vertrouwen omdat ie zelf al hard is zon airpakdinges is zeg maar met lucht..weetje toevallig in hoeveel seconden dat ding opblaast?
Dyyy schreef:Ik vind het wel slim uit gevonden. Alleen een beetje ingewikkeld met dat vast maken enzo. Daarom heb ik een gewone BP. Is die gasfles neit erg zwaar?
amie_x_mij schreef:hee..
Ik had het er laatst nog over dat ik eigenlijk wel een BP nodig heb. Ik rij allerlei paarden bij een stal, en de een is nog erger dan de andere. Er zit eigenlij niet 1 slaapkop bij. En telkens komen er nieuwe (groene) paarden binnnen die beleerd moeten worden..
En ik moet de paarden ook springen leren
NOu we hadden het er dus over dat zo'n ding niet slecht zou zijn..
alleen de prijs is vaak wat duur.. maja als je in het ziekenhuis ligt is het ook wel duur, of betaal je nog een hogere prijs.
Ik vind dit ding super knap uitgevonden, echt een topper.. maar ben er van overtuigd dat een nomale BP ook wel genoeg beschermd..
Als ik geld over had zou ik toch voor deze kiezen.. alleen ik had er nog iets aan toegevoegd.. het moest eigenlijk een noramle BP zijn, die zichzelf opblaasd..
dus dubbelop.. als de 'opblaasfunctie'het eens een keertje niet doet..

ditchie schreef:En nou nog een veiligheidscap Joey
amie_x_mij schreef:hee..
Ik had het er laatst nog over dat ik eigenlijk wel een BP nodig heb. Ik rij allerlei paarden bij een stal, en de een is nog erger dan de andere. Er zit eigenlij niet 1 slaapkop bij. En telkens komen er nieuwe (groene) paarden binnnen die beleerd moeten worden..
En ik moet de paarden ook springen leren
NOu we hadden het er dus over dat zo'n ding niet slecht zou zijn..
alleen de prijs is vaak wat duur.. maja als je in het ziekenhuis ligt is het ook wel duur, of betaal je nog een hogere prijs.
Ik vind dit ding super knap uitgevonden, echt een topper.. maar ben er van overtuigd dat een nomale BP ook wel genoeg beschermd..
Als ik geld over had zou ik toch voor deze kiezen.. alleen ik had er nog iets aan toegevoegd.. het moest eigenlijk een noramle BP zijn, die zichzelf opblaasd..
dus dubbelop.. als de 'opblaasfunctie'het eens een keertje niet doet..

(niet om de prijs, vind het (nog) niet echt nodig.