[Romeo verkocht] Het afscheid

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Belker

Re: [Romeo verkocht] Het afscheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 19:34

Dit is geen verslag van de dag. Meer een verslag van een periode. Topic verplaatst naar PP.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 19:38

Jeetje, ik zit hier bijna met tranen in m'n ogen van jouw verhaal...

Wat een onwijs sterke band had jij met je pony, dat zíe je gewoon aan alle filmpjes, foto's en dat lees je uit jouw verhalen.

Ik wil zeggen dat ik groot ontzag voor je heb dat je in het beland voor je pony gehandeld hebt. Zoals je zelf al zegt had je hem bij je kunnen houden, nog 10 jaar. Maar je hebt uiteindelijk voor hem gekozen, voor een nieuw thuis, waar hij het zo te zien heel erg fijn krijgt.

Ik wil je heel veel sterkte wensen, en ben benieuwd hoe het Romeo vergaat in Denemarken! Ik zou daarom ook graag op de pblijst willen

Veel sterkte, ik leef echt met je mee

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 19:39

maartje...
Nog maar eens heel veel sterkte.
Kop op meid

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 19:39

Och meis toch... *pinkt ook even een traantje weg* Afscheid is echt nóóit leuk! Heel veel succes & sterkte voor de komende tijd, ik hoop dat romeo het goed zal krijgen!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 19:41

Jeeetje heb het een beetje met tranen zitten lezen ik vind het zo ontiegelijk sneeuw voor je ,

heb je topics gevolgt en vind het echt ontzettend knap dat je het zo van je af kan schijven,

Hoop dat Room, het daar goe heeft en kwil echt op je lijstje, voor een pb.

heel veel sterkte met hem verlies van romeo !

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 19:41

Belker schreef:
Dit is geen verslag van de dag. Meer een verslag van een periode. Topic verplaatst naar PP.

heb idd zitten twijfelen tussen VVDD, ITP en PP... Marre ITP leek me niet goed, PP ook niet.. Dus dan maar VVDD..

Iig bedankt voor het verplaatsen

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 19:42

Ben even spelfoutjes eruit aan het halen, en foute links.. Daarna ga ik even reacties geven

Rubiquil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 19:45

Wat heb jij dit mooi verwoord zeg.. moest soms even goed knipperen om mijn tranen te bedwingen. Ik kan me voorstellen hoe erg je Romeo mist, ik hoop dat je door afleiding jezelf weer een beetje vrolijker gaat voelen. Natuurlijk niet meteen vandaag of morgen, maar over een tijdje misschien. En wanneer je even niet aan hem denkt, betekent het niet dat je hem vergeten bent!!
De mooie herinneringen aan hem zul je nooit vergeten, geloof me
Ik wens je heel veel sterkte en wil graag op je PB-lijstje komen te staan.

Margon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 19:46

Meisje toch Heel veel sterkte.
Wel goed dat je toch bent mee gegaan naar Denemarken... misschien heb je nu toch een beter gevoel erbij hoe hij het daar heeft enzo
Heel mooi opgeschreven en leuk dat je alles hebt gefilmd enzo..

Edit: Ik wil ook wel op het lijstje voor een PB

AthenaWytske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 19:54

Goh, wat een pakkend verhaal zet je hier neer... Ik zit hier ook met tranen in m'n ogen...
Wat een vreselijk zware beslissing heb je genomen... Heel veel sterkte de komende tijd!
En ik zou het leuk vinden mocht ik ook een pb'tje krijgen (hoewel ik je helemaal niet ken)

Nogmaals, sterkte!

Tessa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:07

ook ik heb nooit gereageerd in één van je topics ( *schaam* ), maar heb wel het grootste gedeelte gelezen.

ik zit hier toch wel te snotteren achter mijn laptoppie.. wat ontzettend mooi beschreven. Ik wens je heel erg veel sterkte toe de komende tijd!

(ik zou het ook leuk vinden om een pb'tje te krijgen over nieuwe topics )

Fox1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:09

Heel veel sterkte!Leuk dat je hem in maart weer ziet
mag ik ook op de PB-lijst?

xxGáskixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:13

Heb ook bijna al jullie topics bijgehouden,
maar nog nooit eerder gepost..
De manier waarop jij over room praat, dat is echt alleen maar liefde..
en ik snap dat je het er heel moeilijk mee hebt maar hij is in ieder geval heel goed terecht gekomen..ook al zou je willen dat hij voor altijd bij je kon blijven...
Ik heb dan ook met tranende ogen zitten lezen..
Ik zou graag bij je op de pb lijst komen..

Sterkte en je moet maar zo denken dat het weer zo maart is..
Groetjes pamela

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 20:24

Ten eerste, allemaal super bedankt voor de reacties. Fijn om te lezen, het geeft me toch wel een beter gevoel

heb iedere letter gelezen, en zit met tranen in mn ogen vvan de reacties. Bedankt .. Niet iedereen is gequote, dat was door de vele belangstelling teveel werk..

Bugsje_loveu schreef:
mooi, heb het allemaal al gelezen....
maar maart komt al dichtbij toch?

Tsah, normaal zou ik 3 maanden ook niet lang vinden. Maar nu met Romeo, is 1 dag van hem gescheiden al te lang.. 3 maanden zijn niet uit te houden zonder hem, zo voel ik het nu. Maar ik heb geen keus, ik zal nog minimaal 3 maanden moeten wachten..

Anzjuhlaa schreef:
Maartje, ik heb al je topics gevolgd, ook je crosstopics echt alles. Je was de beste combi van heel bokt! Ik wens je heel heel veel sterkte en ik hoop dat het zo goed met Romeo blijft gaan in Denemarken. En nog maar 2 maandjes en dan is het weer maart. Hou de moed er in, je bent grootste lefgozer die ik ken.
Ook ik wil graag op de hoogte worden gehouden, en je weet eht heb je het moeilijk en wil even kletsen, mijn msn is altijd open en mijn pb box ook. Hou je taai meis!

Heel veel liefs Angela

Dankjee

Marijke82 schreef:
Wauwie ben inmiddels een half uur verder maar ik heb je hele verhaal gelezen en de meeste filmpjes gezien.
Heel veel sterkte de komende tijd, hij krijgt daar vast een heel goed leven

Grappig ding trouwens die lopende band waar dat paard opliep, had ik nog nooit gezien.
Mag ik ook in je PB lijst?

Lopende band kende ik ook niet, wel appart.. Maar wel erg handig

minnie_muis schreef:
Erg mooi om alles zo te kunnen lezen! Je kunt je gevoelens goed van je afschrijven lijkt het! Ik wil ook wel op je pb lijst! Ben erg benieuwd hoe het Romeo daar afgaat!

Ik heb het idd altijd al fijn gevonden om dingen van me af te schrijven, het is mijn manier van verwerken, en alles op een rijtje te krijgen

Jolliegirl schreef:
Jeetje mina maartje, zit alweer met tranen in m'n ogen alles maar dan ook alles, geen word vergeten, te lezen..... en ook dit topic spreekt me weer aan....
Nouja we hebben het er op msn al over gehad, dus veel te zeggen heb ik niet meer, en ik wil ook op de hoogte gehouden worden..
nogmaals (voor de 5e keer ofzo) sterkte ermee, en k sta voor je klaar als er wat is..!! en geniet nog lekker van Rose hea..! afleiding is goed

Jij nogmaals erg bedankt voor alles, het praten op msn is wel erg fijn

Sodera schreef:
K zit hier ook te huilen, weet hoe je je voelt, maar ik kon niet huilen niks toen mijn pony wegging. Alleen toen ik voor de laatste keer mn stal stond uit te mesten had ik het even moeilijk. Gelukkig staat zij wel hier in Nederland, en ziet ze er beter uit dan ooit, en kom ik haar tegen op wedstrijd is en blijft het moeilijk! Heel veel sterkte!
en vind een pb'tje met n nieuw topic ook wel leuk !

Ja idd, vooral dat lijkt me moeilijk.. Iemand op "jou" pony, wedstrijd zien rijden.. Maar ooit zal je hem los moeten laten, en ooit zal die tijd komen dat ik het ook achter me moet laten..

Crisje_Lanc schreef:
Mag ik ook in je PB lijst? Echt super mooi hoe je alles beschreven hebt. Het zal voor je gevoel wel lang duren tot het Maart is, maar het zijn maar 3 maandjes... Dat moment zal super worden. Ik heb ook mijn oude pony's opgezocht nadat ze verkocht waren, dat doet je dan echt goed als je ze gelukkig ziet staan bij hun nieuwe baasje.
Sommige filmpjes deden het niet. Maar het was echt ontroerend, liepen tranen over mijn wangen.
Sterkte

van de filmjes klopt, ben er mee bezig

Pannie schreef:
(heel bokt gaat op de PM-lijst) Ik wil ook graag PM krijgen als je nieuwe foto's hebt! vind het knap van je dat je zo goed kunt verwoorden hoe jij je de hele tijd gevoeld hebt.
Je zult nog wel veel tijd nodig hebben om het te kunnen verwerken maar wil je er toch sterkte mee wensen!

moet stiekem toch even lachen om je reactie, heel bokt gaat idd op pb lijst.. Maar totaal niet erg, fijn om te zien dat er zoveel mensen meeleven en belangstelling hebben.. iedereen die zich gemeld heeft in dit topic en via pb, en gezegt hebben dat ze op de PBlijst wilde, staan erop

Le0niie schreef:
Ik heb eigenlijk nooit een berichtje achtergelaten in jou topic's, maar ik heb vanaf het begin alles bijgehouden van Romeo, maar telkens geen berichtje achtergelaten. Daarom doe ik het hierbij, het grote topic, over de reis. Ik wens je zoals heel veel andere mensen heel veel sterkte toe..
Een tijdje geleden moest een hele goede vriendin van mij afscheid nemen van haar pony. Ik vond dit zo erg voor haar.. maar nu ik jou topic's elke keer weer lees, dat Romeo verkocht is naar Denemarken, besef ik dat zij geluk heeft gehad dat zij nog zo dicht in de buurt is bij haar oude pony. Maar de afstand in kilometers maakt niet uit, jij en Romeo zijn net zo dicht bij elkaar als zij en haar pony.
Ik weet zeker, dat jij en Romeo elkaar nooit zullen vergeten, en zoals ik alles lees, hoor en zie, waren jullie een geweldige combinatie, waar ik heel veel bewondering voor heb.
En je mag ook mij een pm sturen als er een nieuw topic van Romeo is, en of ik wel of geen berichtje plaats, ik leef met je mee.
heel veel sterkte

Idd.. Aantal kilometers maakt voor het gevoel niet uit, het is zowiezo moeilijk om gescheiden te zijn van je pony.

Kellebel88 schreef:
Jeetje, ik zit hier bijna met tranen in m'n ogen van jouw verhaal...

Wat een onwijs sterke band had jij met je pony, dat zíe je gewoon aan alle filmpjes, foto's en dat lees je uit jouw verhalen.

Ik wil zeggen dat ik groot ontzag voor je heb dat je in het beland voor je pony gehandeld hebt. Zoals je zelf al zegt had je hem bij je kunnen houden, nog 10 jaar. Maar je hebt uiteindelijk voor hem gekozen, voor een nieuw thuis, waar hij het zo te zien heel erg fijn krijgt.

Ik wil je heel veel sterkte wensen, en ben benieuwd hoe het Romeo vergaat in Denemarken! Ik zou daarom ook graag op de pblijst willen

Veel sterkte, ik leef echt met je mee

Dankje .. Sterke band hadden we idd, we voelden elkaar precies aan.. Daarom heb ik hem ook laten gaan, ik wist dat het beter voor hem was, en hij is het enige wat telt voor mij..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:27

Onze tinker wordt ook verkocht, ik rij er niet op, dat doet zijn verzorgster. Maar toch, waarschijnlijk gaat hij richting utrecht, ook wel een eindje rijden vanuiit ons. Maar toch voelt het goed, die mensen zijn SUPER! Ik denk dat jij dat ook diep van binnen ook wel zo voelt...

Lolleke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:29

Zo, knap van je, kan niks anders zeggen!! Heb oook even moeten huilen.
wel heel fijn dat ie een goed huis krijgt, je word op de hoogte gehouden, krijgt fotos, en kan hem bezoeken!
Je zal hem niet meer iedere dag zien, maar het went gelukkig.

Heb mijn "verzorgpaardje" na 4 jaar naar duitsland zien gaan, weet dat ze er staat maar het is moeilijk, je wil toch nog graag een keertje knuffelen, nog een keertje aaien, of nog een keer lekker in volle galop door de plassen heen.
Het heeft me ook 9 maanden gekost voordat ik niet meer dacht van
"Damn! ik moet nog naar de wei"
of dat ik nog moest rijden ed.

Hopelijk ga ik rond die tijd of in de zomervakantie er ook weer naartoe om te kunnen rijden en natuurlijk heel veel fotos te maken

zet mij ook maar op je pb lijst!!

Lenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:30

Heel veel sterkte meid.. ik moet mijn paard ook gaan verkopen en zit nu al met tranen in mn ogen als ik je verhaal lees. Je hebt het heel mooi verwoord, dat zal ook wel helpen om het beter te kunnen plaatsen. Troost je met de gedachte dat hij het goed naar z'n zin heeft.. en dat je niet met lege handen staat, dat je nog een andere pony hebt om op terug te vallen.. sterkte

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:35

Maartjuh ik vind het echt prachtig hoe je alles omschreven hebt!
Ik zit echt weer met tranen in mijn ogen...
Ik heb alle topics van die periode gevolgd en ik vind het echt moedig hoe je sommige zaken aanpakte...
Veel sterkte nog, ben blij dat Romeo het goed stelt!

Laulitz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:38

Wow, wat heb je dat goed geschreven.

Ik vaak naar je topics zitten kijken, maar ook ik plaatste nooit iets.
Ik heb altijd veel bewondering ervoor gehad hoe jij sprong met je pony en hoe hoog.
Ik vond dat echt heel erg dapper van je.

Ik heb toen ook gevolgd in de 'moeilijke' periode en dat je met hem ging crossen enz.
Je zag echt dat je het heel moeilijk had, en nu zit ik zelfs met een brok in m'n keel.
Ik ken je niet ofzo, daarom weet ik niet goed wat ik moet zeggen...

Ik wil iig zeggen dat hij het daar super heeft.
Zo'n grote binnenpiste, een mooie ruime lichte stal!
Wat mij al helemaal verbaaste was de trainingsding(weet niet hoe ik dat moet noemen ) dat je dat paard er gewoon op zag stappen. Heel apart.
Het is iig een zeer mooie manege!

Je hebt ook heel veel geluk gehad dat je op de hoogte gehouden wordt. Veel meisjes bij ons op de manege weten niet eens waar hun pony's zijn of hoe het daar mee is.

Ik zou graag ook op je pb lijst komen, ik wil graag nog meer van dit geweldige beestje genieten!

Jen_2oo6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:46

Wat erg..
Ik zou graag op de hoogte willen gehouden worden. Nog veel sterkte!!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:47

Ik heb al je topics gelezen.. Sterkte
Zou graag een Pm willen krijgen als er een nieuw topic is..

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:49

Ik spreek je op msn maargoed ;

Heb okk al je topic's doorgelezen en elke keer als ik dit lees ( boven van afscheid ) rollen de tranen weer over mijn wangen..

Graag PB als je foto's hebt
Spreek ej verder op msn

Tinkebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:56

Heb alles gelezen en bij de zonder zadel rijd foto's moest ik al huilen. Je ziet jou en Romeo gewoon sámen genieten. Het straalt gewoon van de foto's af dat jullie een band hebben.

Ik vind het heel knap van je dat je deze keuze hebt gemaakt. Want ondanks dat het voor jou heel moeilijk is, is het voor Romeo het beste. Jij kiest voor je pony, ipv voor jezelf, en dat is echte liefde

Jullie waren de beste combinatie van heel bokt, dat zweer ik. Nogmaals héél erg veel sterkte. (ik huil me al een ongeluk toen ik dit las/zag, hoe erg moet jij het dan wel niet hebben ). Ik wil ook graag op je pb-lijstje. Sterkte meis, mijn pb-box staat altijd voor je open

estherL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:09

Wat een super mooi beschreven verhaal Maartje !! ik kreeg ook even de tranen in me ogen.. heeel veel sterkte !! en in maart kun je snel weer naar Romeo toe... * ik wil ook wel op je pb-lijst*

Mikkiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:14

heel veel sterkte meis!
ik wil wel op de hoogte gehouden worden over hoe het met hem gaat
leuk dat je hem nog kan opzoeken!