Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Belker schreef:Dit is geen verslag van de dag. Meer een verslag van een periode. Topic verplaatst naar PP.
Bugsje_loveu schreef:mooi, heb het allemaal al gelezen....
maar maart komt al dichtbij toch?
Anzjuhlaa schreef:Maartje, ik heb al je topics gevolgd, ook je crosstopics echt alles. Je was de beste combi van heel bokt! Ik wens je heel heel veel sterkte en ik hoop dat het zo goed met Romeo blijft gaan in Denemarken. En nog maar 2 maandjes en dan is het weer maart. Hou de moed er in, je bent grootste lefgozer die ik ken.
Ook ik wil graag op de hoogte worden gehouden, en je weet eht heb je het moeilijk en wil even kletsen, mijn msn is altijd open en mijn pb box ook. Hou je taai meis!
Heel veel liefs Angela
Marijke82 schreef:Wauwie ben inmiddels een half uur verder maar ik heb je hele verhaal gelezen en de meeste filmpjes gezien.
Heel veel sterkte de komende tijd, hij krijgt daar vast een heel goed leven
Grappig ding trouwens die lopende band waar dat paard opliep, had ik nog nooit gezien.
Mag ik ook in je PB lijst?
minnie_muis schreef:Erg mooi om alles zo te kunnen lezen! Je kunt je gevoelens goed van je afschrijven lijkt het! Ik wil ook wel op je pb lijst! Ben erg benieuwd hoe het Romeo daar afgaat!
Jolliegirl schreef:Jeetje mina maartje, zit alweer met tranen in m'n ogen alles maar dan ook alles, geen word vergeten, te lezen..... en ook dit topic spreekt me weer aan....
Nouja we hebben het er op msn al over gehad, dus veel te zeggen heb ik niet meer, en ik wil ook op de hoogte gehouden worden..
nogmaals (voor de 5e keer ofzo) sterkte ermee, en k sta voor je klaar als er wat is..!! en geniet nog lekker van Rose hea..! afleiding is goed
Sodera schreef:K zit hier ook te huilen, weet hoe je je voelt, maar ik kon niet huilen niks toen mijn pony wegging. Alleen toen ik voor de laatste keer mn stal stond uit te mesten had ik het even moeilijk. Gelukkig staat zij wel hier in Nederland, en ziet ze er beter uit dan ooit, en kom ik haar tegen op wedstrijd is en blijft het moeilijk! Heel veel sterkte!
en vind een pb'tje met n nieuw topic ook wel leuk!
Crisje_Lanc schreef:Mag ik ook in je PB lijst? Echt super mooi hoe je alles beschreven hebt. Het zal voor je gevoel wel lang duren tot het Maart is, maar het zijn maar 3 maandjes... Dat moment zal super worden. Ik heb ook mijn oude pony's opgezocht nadat ze verkocht waren, dat doet je dan echt goed als je ze gelukkig ziet staan bij hun nieuwe baasje.
Sommige filmpjes deden het niet. Maar het was echt ontroerend, liepen tranen over mijn wangen.
Sterkte
Pannie schreef:(heel bokt gaat op de PM-lijst) Ik wil ook graag PM krijgen als je nieuwe foto's hebt! vind het knap van je dat je zo goed kunt verwoorden hoe jij je de hele tijd gevoeld hebt.
Je zult nog wel veel tijd nodig hebben om het te kunnen verwerken maar wil je er toch sterkte mee wensen!
Le0niie schreef:Ik heb eigenlijk nooit een berichtje achtergelaten in jou topic's, maar ik heb vanaf het begin alles bijgehouden van Romeo, maar telkens geen berichtje achtergelaten. Daarom doe ik het hierbij, het grote topic, over de reis. Ik wens je zoals heel veel andere mensen heel veel sterkte toe..
Een tijdje geleden moest een hele goede vriendin van mij afscheid nemen van haar pony. Ik vond dit zo erg voor haar.. maar nu ik jou topic's elke keer weer lees, dat Romeo verkocht is naar Denemarken, besef ik dat zij geluk heeft gehad dat zij nog zo dicht in de buurt is bij haar oude pony. Maar de afstand in kilometers maakt niet uit, jij en Romeo zijn net zo dicht bij elkaar als zij en haar pony.
Ik weet zeker, dat jij en Romeo elkaar nooit zullen vergeten, en zoals ik alles lees, hoor en zie, waren jullie een geweldige combinatie, waar ik heel veel bewondering voor heb.
En je mag ook mij een pm sturen als er een nieuw topic van Romeo is, en of ik wel of geen berichtje plaats, ik leef met je mee.
heel veel sterkte
Kellebel88 schreef:Jeetje, ik zit hier bijna met tranen in m'n ogen van jouw verhaal...
Wat een onwijs sterke band had jij met je pony, dat zíe je gewoon aan alle filmpjes, foto's en dat lees je uit jouw verhalen.
Ik wil zeggen dat ik groot ontzag voor je heb dat je in het beland voor je pony gehandeld hebt. Zoals je zelf al zegt had je hem bij je kunnen houden, nog 10 jaar. Maar je hebt uiteindelijk voor hem gekozen, voor een nieuw thuis, waar hij het zo te zien heel erg fijn krijgt.
Ik wil je heel veel sterkte wensen, en ben benieuwd hoe het Romeo vergaat in Denemarken! Ik zou daarom ook graag op de pblijst willen
Veel sterkte, ik leef echt met je mee