Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gentille schreef:ik had trouwens katy geluk geprobeert te bellen op het nummer hierboven, maar dat werkte niet, en heb gemaild, maar nog geen antwoord gehad,
kan iemand mij het goede nummer misschien pben? want wil wel graag naar die hinnikmiddag.
Maya schreef:
gentille schreef:we hebben toch besloten dat we vanaf 1 punt de dagtochten maken
dus minder gezeul met spullen. vind dat wel een stuk fijner, vooral omdat het de eerste keer is dat ik zoiets doe
is die grotere bijeenkomst niet alleen voor leden?
gentille schreef:wat ik me wel afvroeg, om de hoeveel kilometer/uur moet een paard drinken? aangezien ik niet zou weten waar je midden in het bos water vandaan moet halen?
gentille schreef:stel dat je paard wel een kleine drukking van het zadel krijgt (want het zadel, een boomloze, ligt erg goed, maar kan altijd gebeuren) wat kan je er dan het beste opsmeren/tegen doen?
gentille schreef:ik heb het boekje de veluwetrail, met van elke dagtocht kleine kaartjes. die zijn alleen niet zo gedetaileerd. zijn er mensen die ervaring hebben met de veluwetrail? is het nog nodig om grote detailkaarten te bestellen? of is de route duidelijk genoeg aangegeven.
gentille schreef:ik heb het boekje de veluwetrail, met van elke dagtocht kleine kaartjes. die zijn alleen niet zo gedetaileerd. zijn er mensen die ervaring hebben met de veluwetrail? is het nog nodig om grote detailkaarten te bestellen? of is de route duidelijk genoeg aangegeven.
gentille schreef:oke! dat dacht ik al wel, maar staat er op die grote kaarten de ruiterroute aangegeven? of moet je die zelf uittekenen?
gentille schreef:oke! dat dacht ik al wel, maar staat er op die grote kaarten de ruiterroute aangegeven? of moet je die zelf uittekenen?
gentille schreef:ik word niet boos hoor! maar geen ervaring mee nee, daarom waren we ook van plan braaf die routes te volgenhihi, maar heb nog een half jaar om t te leren
ikke schreef:gentille schreef:ik word niet boos hoor! maar geen ervaring mee nee, daarom waren we ook van plan braaf die routes te volgenhihi, maar heb nog een half jaar om t te leren
Ha, je woont om de hoek. Ik wil je best een keer hier in het bos droppen met een kaart en zoek maar uit waar je bent. Kaartlezen is simpel, als je de trucs beheerst.
gentille schreef:stel dat je paard wel een kleine drukking van het zadel krijgt (want het zadel, een boomloze, ligt erg goed, maar kan altijd gebeuren) wat kan je er dan het beste opsmeren/tegen doen?
Antheman schreef:Als het onwijs warm weer is ,dan loop je meer kans op een drukking. Met welk zadel dan ook, of dat een goed boomzadel is of een goed boomloos.