Zijn jullie paardjes ook zo bang voor vuurwerk?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

none

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:49

Nou, ik dacht van wel! Maar ik heb net gewoon gereden! Er was best wel wat voorwer, niet meteen voor stal maar je hoorde wel wat geknal. Niels schrikt vaak en veel, maar hiervan was hij alleen een beetje kijkerig!

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:37

Nee, er staan er hier twee te slapen in de schuur.
Ik schrik harder dan zij!!

OemmiejO

Re: Zijn jullie paardjes ook zo bang voor vuurwerk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 20:57

Die van mij is al de hele dag knettergek.
Ik ga hem straks lekker binnen zetten met veeeel hooi en hoop dat ie zich een beetje rustig houd.

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 21:07

Ze waren vanmiddag wat rotjes aan het afsteken, maar ze keek er tot mijn verbazing nauwelijks van op... Terwijl het toch echt een heel schrikachtig paard is, maar ze schrikt meer van dingen waarvan je het niet verwacht
Maar zo heel veel vuurwerk zal ze wel niet horen, want ze staat best een stuk van het dorp verwijderd en staat op een boerderij waar ze denk ik (afgezien van wat rotjes misschien) geen vuurwerk afsteken.

Zip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 21:44

Ze reageren er hier totaal niet op. Gelukkig maar, weer een zorg minder

Jillyken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 22:32

Hengsten en de jonge paardjes (-4) staan nu op stal en daar hebben we de voorbije jaren geen problemen mee gehad, de merries blijven nu voor het eerst buiten, dus ik weet niet echt wat ze gaan doen, maar de meeste zijn wel vrij bomproof dus ik geloof wel dat de staleigenaar wel ff gaat kijken of alles inorde is

Villa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 22:46

Nee, gelukkig is die van mij daar niet bang voor ! Ik schrik zelf meer dan me paard

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 13:09

Die van mij schrikt ook niet echt van vuurwerk. De stal waar ze staat ligt vlakbij een woonwijk en daar wordt veel (en ook illegaal) vuurwerk afstoken maar echt schrikkken doet ze niet. Ik heb ook gister gewoon gereden ondanks al dat vuurwerk

heidiLOVERJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 22:15

Hmm Pamba wil wel met rust gelaten worden en word er wel zenuwachtig van maar eigenlijk is ze gelukkig nog niet te bang
Als ik dr met rust laat in de stal dan gaat het allemaal wel en wil ze in een hoekje er naar staan kijken.
Maar als hjet begin rent ze uit dr stal vandaan en moet dr vriendje wel oppassen niet overgerend te worden