Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mindfields schreef:In mijn naiviteit heb ik mij laten meeslepen door een aantal mensen die mij leugens doorgemaild hebben met de vraag of ik het wilde plaatsen. Uiteraard was ik zo naief om te geloven dat wat zij mij mailde waar was, omdat ik haar al een poosje ken en wat ze zei voor waarheid aan nam. Dit is erg dom van mij geweest want nu heb ik iemand enorme schade berokkend. Ik plaatste het in een impulsieve reactie om mogelijk paarden te redden.
Maar dit heb ik nooit gewild. Het gaat om meneer en mevrouw Benak uit Koekange. Zij hebben de botte pech dat rhino hun bedrijf getroffen heeft en doen er alles aan om hun paarden weer goed te krijgen. Jullie hebben vast allemaal het rhino topic gelezen waarin mijn post geplaatst is over hem. DIT VERHAAL IS DUS NIET WAAR!!!!!!!!!!!!!! Ik heb meneer Benak drie kwartier aan de telefoon gehad en niks van wat mij gemaild is klopt. Ik heb er enorme spijt van en hem dit ook verteld, maar inmiddels is zijn naam wel beschadigd. Morgen komt mijn naam in het dagblad van het Noorden en de meppeler courant omdat ik hem pas vanavond gesproken heb en de krant vandaag al geweest was. Dus nu is mij ook schade berokkent, puur doordat ik dacht mensen en paarden te helpen en heel erg dom in hun persoonlijke vete tegen die man ben meegesleept.
MENEER EN MEVROUW BENAK, MIJN OPRECHTE EXCUSES, DE BLOEMEN ZIJN ONDERWEG EN STERKTE MET DE PAARDEN!
Inmiddels is het bijna onder controle op stal, ze doen er alles aan, elke dag da op de stoep, vier keer per nacht uit bed om bij de paarden te kijken en deze narigheid hebben ze niet verdiend!!
Morgen komt Hart van Nederland bij ze en tv drenthe en zullen ze verslag doen van de zaak.
Ik hoop dat ik hiermee nog iets goed kan maken, maar ik besef heel goed wat voor ellende er door mijn post ontstaan is. En dit is nooit mijn bedoeling geweest.
MissJ schreef:Ik heb het verwijderde topic niet gelezen, maar ik vind het dapper van je dat jij je fout toe durft te geven, en actie hebt ondernomen om het recht te zetten.
RUBYWHITE schreef:nee sorry was in de war, het was er uitgebreid voor op RTL 4
Citaat:" Het is spijtig dat er op deze manier zoveel comotie over het Rhinovirus is ontstaan..."
Mindfields schreef:Is wel het minste wat ik kan doen toch? Ik had dus bloemen gestuurd en hij belde om me daarvoor te bedanken, vond ik erg leuk en zodra de rhino over is ga ik een bakkie bij hem doen. Ik heb ook de kranten benaderd en zelfs de Hoefslag omdat ik zijn naam in eer wilde herstellen maar helaas willen die er niks over plaatsen......