Ik schrok er wel van toen ik het topic las.. Jeetje..
Echt heel veel sterkte nog en maak samen nog veel plezier hea!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

was die al oud? ik hoop dat je er weer bovenop komt!
Tricky1 schreef:Saskia: ik snap dat het verpletterend is zoiets te horen, moet er niet aan denken, is toch de nachtmerrie van iedere diereneigenaar. Maar ik sluit me bij de vorige spreker aan: wanhoop niet, ga zoeken naar homeopatische middelen en neem geen overhaaste besluiten. Gelukkig kunnen wij onze dieren behoeden voor onnodig lijden, maar we kunnen ze ook een goed leven geven als ze niet in orde zijn, maar geen pijn hebben. Je hebt het vast al gedaan, maar: zoeken op het internet en op het alternatieve circuit. Baat het niet, dan kun je altijd daarna nog bedenken hoe nu verder. Heel veel sterkte hoor!
En nogmaals: het is schrikken maar het is niet het einde van de wereld, of van je pony.
Kan me voorstellen dat het nogal schrikken is, maar ik lees hier een aantal hoopvolle berichten. Ik hoop voor je dat ze er zo min mogelijk last van zal hebben. Anke schreef:Het zit niet echt mee voor Romy, hopelijk is het nog niet zo ernstig en kun je met een goede verzorging nog heel lang van haar genieten!~
Was ze trouwens niet dragend of wilde je haar laten dekken? zoiets staat me tenminste bij....
aah echt erg..