Heb wel foto's van sterrekijkers, telt dat ook?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Thunder4ever schreef:Ik heb altijd geleerd dat er een voer-emmer moet passen tussen het neusje en de borst:

Thunder4ever schreef:http://img488.imageshack.us/img488/1204/1020089b6oh.jpg
Ziet er echt niet uit zo ''opgekropt''!
Ik heb altijd geleerd dat er een voer-emmer moet passen tussen het neusje en de borst:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=7YVG6FRG

youngster schreef:Nou wij noemen hem Edward Gal
Volgens mij kan hij beter sturen dan menig bokker hier.
joske_vuran schreef:De bovenste foto (Laurens van Lieren afgelopen hippiade, toch?) kijk hoe hij zijn benen af steekt! Hij trekt het paard dus duidelijk echt in de krul!
Ik ben totaal géén fan van deze manier van rijden. Het is geen eerlijke manier.

Billy schreef:joske_vuran schreef:De bovenste foto (Laurens van Lieren afgelopen hippiade, toch?) kijk hoe hij zijn benen af steekt! Hij trekt het paard dus duidelijk echt in de krul!
Ik ben totaal géén fan van deze manier van rijden. Het is geen eerlijke manier.
Wat is nou geen eerlijke manier?
Leg mij dat nou eens uit, zonder anderen na te praten.
Ik heb Edward Gal meerdere keren zien rijden, en ondanks dat hij zn benen afsteekt, vind ik hem een hele vriendelijke ruiter.
Bedenk er nou eens bij dat hij geen Fjord of Haflinger onder de kont heeft, maar een dekhengst, en niet de eerste de beste. Die kun je nou eenmaal niet behandelen als de eerste de beste manegepony
Bah, al dat pennymeisjesgejank......Ze weten niet eens waar ze over praten

youngster schreef:Vraag me af of het dan daadwerkelijk door de ruiter komt. Sommige paarden kunnen gewoon het zware werk niet aan. En die blijven dan idd ook niet heel

Ik kan me er eerlijk gezegd ook niks bij bedenken
...... zo hard getrokken dat de kaak uit de kom schoot/brak??? kom nou

) Karl66 schreef:Onze paarden zien al bakkabouters in de volslagen rust van een binnenmanege maar we vinden het belachelijk als een GP paard in alle hectiek van een grote wedstrijd kijkerig is