Erg gaaf om te zien, hoeveel vertrouwen het paard wel niet heeft. Met name dat het toelaat dat de man om omrolt e.d. (Dat Flemen etc is ook leuk, maar dat is meer een 'kunstje' wat volgens mij met beloning wel aan ieder paard te leren is).
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikke schreef:Het betere ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet! Als je dan zo nodig meent de blits te moeten maken, doe het dan ook goed, en niet van dat half afgeraffelde, oppervlakkige showvermaak zonder inhoud.
Slecht afgewerkte oefeningen, paard is dood, straalt totaal niks uit. Voert de opdrachten uit als een robot. Kadaverdisipline zou Enest van Loon dat noemen. ik ken bosjes mensen die misschien niet helemaal zijn niveau halen, maar dat wat ze kunnen laten zien ook netjes doen. Goed uitvoeren en vooral afwerken! Paard vindt dat leuk en doet z'n best, i.p.v. doods te doen wat er gevraagd wordt.
Nikki_jimmy schreef:ikke schreef:Het betere ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet! Als je dan zo nodig meent de blits te moeten maken, doe het dan ook goed, en niet van dat half afgeraffelde, oppervlakkige showvermaak zonder inhoud.
Slecht afgewerkte oefeningen, paard is dood, straalt totaal niks uit. Voert de opdrachten uit als een robot. Kadaverdisipline zou Enest van Loon dat noemen. ik ken bosjes mensen die misschien niet helemaal zijn niveau halen, maar dat wat ze kunnen laten zien ook netjes doen. Goed uitvoeren en vooral afwerken! Paard vindt dat leuk en doet z'n best, i.p.v. doods te doen wat er gevraagd wordt.
ik snap niet helemaal hoe je dit bedoelt.,
negatief of positief t.o.v. dit filmpje?
sharonaollie schreef:ikke mischien een beetje jarloers?