Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Winkie schreef:paard'. Maar in dit artikel hebben ze voorbeelden als: 'tegen de tijd dat hij vijf jaar is mag hij naar de Z2' en 'paarden die op drie jarige leeftijd zeventig dagen aan 1 stuk door worden gereden'.
Maar wat voegt dit nou toe?? Iedereen snapt namelijk denk ik wel dat dat niet goed is voor een paard!
jesse_rulez schreef:Staat er aan het eind van het Bit een artikel over 'kinderarbeid'... staat voorin het Bit een artikel over Franse trekpaarden en een interview met een man die twee veulens geimporteerd heeft. Staat er doodleuk dat hij op een van die paarden al heeft gezeten toen ze pas 1,5 jaar was om haar alvast aan wat dingen te laten wennen...
aafje87 schreef:Staat er aan het eind van het Bit een artikel over 'kinderarbeid'... staat voorin het Bit een artikel over Franse trekpaarden en een interview met een man die twee veulens geimporteerd heeft. Staat er doodleuk dat hij op een van die paarden al heeft gezeten toen ze pas 1,5 jaar was om haar alvast aan wat dingen te laten wennen...

Freggel schreef:Niet gelezen maar ik ben er al voorstander van om paarden pas op zijn vroegst met 4 te beleren en met 5 langzaam een beetje echt op te pakken.
Albertine_N schreef:Maar met het artikel over de trekpaarden verkondigt Bit niet haar mening, maar wat die man zegt. Er staat nergens dat dit de visie is van Bit en dat je het ook zo moet doen.
In het stuk van Brockötter geeft hij zijn mening over het trainen van jonge paarden. Hij doet dit dor het geven van een aantal voorbeelden. Nu ben ik het wel met jullie eens dat, als je wilt overtuigen, het beste deskundigen kunt aanhalen om je mening kracht bij te zetten. Maar het is aan de auteur welke bronnen hij wil gebruiken om zijn stelling te verdedigen.
Dat er twee meningen in staan stoort mij niet; dat zie je in een krant ed ook.
Ik koop hem nu als 5 jarige......... zonder enige twijfel