Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
crazy_roxy schreef:Ja he Fredt,,is goed hoor ,,afgesproken!
crazy_roxy schreef:
@Nonixjuh: Ja die stations werken met een chip ,sommige mensen hebben ze ook daadwerkelijk laten chippen in de hals,andere wouden het eerst effe aankijken en hebben voor een halsband gekozen met een chip eraan
Nee het is geen manege ,maar een pensionstal ,er worden wel lessen gegeven door Sonja en Marijke ,allebij steunpunten van Emiel Voest > Freestyle manier
Marijke doet meerdere dingen ,ook engelse dressuur etc
irish_lady schreef:crazy_roxy schreef:
@Nonixjuh: Ja die stations werken met een chip ,sommige mensen hebben ze ook daadwerkelijk laten chippen in de hals,andere wouden het eerst effe aankijken en hebben voor een halsband gekozen met een chip eraan
Nee het is geen manege ,maar een pensionstal ,er worden wel lessen gegeven door Sonja en Marijke ,allebij steunpunten van Emiel Voest > Freestyle manier
Marijke doet meerdere dingen ,ook engelse dressuur etc
Ben ik nou de enige die hier even enorm bij gaat fronzen?
pol013 schreef:Ik gok dat hier nog nooit iemand in een ligboxen stal voor koeien is geweest?
Daar hebben ze al jaren een soortgelijk systeem.
De koeien leven met zijn alle in dezelfde stal met apparte gedeelten om te liggen en om te eten. Vaak zit er ook een voerstation in waar ze een aantal maal een krachtvoergift krijgen. Ook hier worden de koeien herkent door een chip.
Volgens mij is dit gewoon een 'paarden kopie' van die stal.