Echter na mijn laatste ervaring denk ik toch dat ik het opgeef met piaffe. Al vanaf mijn eerste bestelling roep ik al dat ik het erg vervelend vind dat de levertijd gewoon niet klopt op de site (bij vooruitbetaling wordt de bestelling verzonden zodra het bedrag op de rekening staat).
Elke keer dat mijn bestelling veel te laat kwam werd er gezegd dat deze artikelen niet op voorraad waren. Maar dat kreeg ik wel pas te horen als ik zelf na anderhalve week eens mailde waar de bestelling bleef.
Nou ja een hoop kleine irritaties maar uiteindelijk kwam het telkens wel goed. Er werd in ieder geval snel geantwoord op emails dus dat was erg prettig.
Maar in eerder genoemd topic over divoza of piaffe gaf ik al aan dat ik weer een bestelling had lopen.
Hieronder even in het kort hoe dit verlopen is:
18/11 bestelling geplaatst direct betaald
21/11 zelf en mail gestuurd met de vraag of de bestelde artikelen op voorraad waren en wat de verwachte levertijd zou zijn
24/11 antwoord van piaffe waarin alleen vermeldt werd: de artikelen zijn op voorraad. Geen antwoord op mijn vraag dus)
26/11 opnieuw een mail van mijn kant met de vraag waar mijn bestelling blijft. Op deze mail ontvang ik geen antwoord
30/11 mijn bestelling wordt gelukkig geleverd.
Meteen blijkt dat de transportbeschermers die ik had besteld in de verkeerde maat zijn geleverd (controle op orderoverzicht per mail en bestelbon)
30/11 direct transportbeschermers op eigen kosten geretourneerd en piaffe een mail gestuurd. Wederom geen antwoord
04/12 nu erg boze mail gestuurd dat ik het geen blijk van service vind dat er niet eens gereageerd wordt op mijn mail en dat ik ook niets hoor over het geretourneerde pakket (ik had overigens ook in het pakket vermeldt hoe en wat er fout was gegaan dus daar kan het niet aan liggen)
Nu krijg ik ineens wel een reactie.
Het enige wat daarin staat: mail is doorgestuurd naar retourenafdeling en excuses voor het ongemak.
Voorlopig zit ik dus nog steeds zonder transportbeschermers, ik ben dubbele verzendkosten kwijt, ik heb een serieuze klacht neergelegd en ontvang een nietszeggend mailtje

Nee voorlopig ben ik echt helemaal klaar met piaffe.
Fouten maken is niet erg maar ik wens wel netjes behandeld te worden.
En niet reageren op klachten vind ik erg klantonvriendelijk en ik voel me voor de zoveelste keer niet serieus genomen.
Enne nog als toevoeging op eerdere reacties: ik heb ook al eerder artikelen in een andere maat of kleur ontvangen dan ik besteld had.
Schijnt standaard beleid te zijn daar of zo.
Ik heb in het begin echt goede ervaringen gehad met piaffe en de lange levertijd nam ik dan maar op de koop toe. Maar nu is die welwillendheid van mijn kant volledig verdwenen.
Ik ben nu nog erg boos (vooral op mezelf omdat ik toch weer een bestelling heb geplaatst ondanks eerdere problemen) dus misschien dat het nog wat afzakt.
Maar voorlopig geen piaffe meer voor mij

, al die leuke cadeau's, wij vieren helemaal geen Sint meer, slordig he

en zwarte beugelzooltjes ipv witte... Nou ik weet het zeker, dit was m'n eerste en laatste keer bestellen bij Piaffe!