Hoe ga jij naar de les?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marije_jiplover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 20:07

Dat wisselt. Als ik met de trailer ga, heb ik vaak bandages om (heb ik meteen transportbescherming) en dan wel in kleur met het dekje. Als ik er naartoe ga rijden, neem ik lang niet altijd die moeite, dan volstaan mijn pijpkousen ook wel.
En verder heb ik gewoon een rijbroek en laarzen aan en een cap op, hihi.

SarahJ

Re: Hoe ga jij naar de les?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 20:15

Meestal bandageer ik vierkant als ik les heb, maar mijn bandages hoeven niet te matchen bij mn dekje.

Speciale rijkleding doe ik niet aan.

DiLiberty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 20:16

peesbeschermers, verder niets bijzonders, soms ook wel wedstrijddekje, als die er toevallig nog onder zit.. Ben niet zo van het setjes en vooral geen bandages (springen).

en net zoals Marije_jiplover, laarzen, rijbroek en een cap (en handschoentjes..)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 21:16

net wat voor shabrack ik er op dat moment onder heb liggen. het gaat om de les en niet of mijn paard wel een mooi shabrak heeft

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 21:38

Meestal gewoon met dekje en peesjes (gekleurd dekje en zwarte peesjes), soms met bijpassende bandages

Mexxuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:48

Ik heb altijd een setje, teminste dezelfde kleur bandages of peesbescherming als mijn dekje, ik vind het gewoon netjes staan, en de bandages doe ik niet voor de netheid, maar voor de bescherming.

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:49

Setjes Freaks..
Kom naar het setjes topic op HK !!

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:57

zwarte peesjes ,dekje wat er op dat moment onder ligt en een elastiekje .. om m naar benee te rijden (ja ik doe dit op de juiste manier ) ... Ik tut me nooit speciaal op voor lessen

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 23:02

janinetjjj schreef:
Setjes Freaks..
Kom naar het setjes topic op HK !!

Dat overleef ik niet, ben net "clean"

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 14:00

nou gewoon het dekje dat erop ligt witte peesjes en of een blauwe of beige rijbroek niets bijzonders dus, ik ga voor de les niet de uitstraling.

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 14:49

Ik ga altijd in setje, en probeer zelf ook nog een béétje te matchen. Niet dat het dezelfde kleur moet zijn ofzo (gaat ook niet als je gemiddeld drie paarden per dag rijdt, moet ik zelf ook elke keer wat anders gaan aantrekken ), maar bv vorige zondag was ik Rainier aan het opzadelen met het oranje setje wat ik in zijn kast gevonden had, kwam vervolgens tot de conclusie dat ik een rood shirt aanhad en dat dat niét kon, dus ben gaan ruilen voor een blauw setje én kwam nog op tijd in de les
Als ik er een paar na mekaar moet rijden leg ik ook de dekjes, bandages of peesjes al klaar aan de stal zodat degene die mijn paard klaarmaakt weet wat haar te doen staat

ikkiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 13:45

Het verschilt bij mij..
Soms heb ik zwart dekje met zwarte peesjes en dan gewoon een bijv. blauwe rijbroek met oranje vestje.

Meestal houd ik het simpel op les, omdat veel me daar al veels te opvallend vinden
Dus ik heb meestal een donkerblauw setje om, ook wel kobaltblauw dekje met achter twee kobalt bandages en voor gewoon zwarte peesjes.

Eigenlijk doet niemand bij ons echt aan setjes, behalve Nikkigioa (@ bokt) dan

Dennis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 13:55

Even mijn spullen netjes schoon. Als ik bandageer pak ik meestal wel de zelfde kleur als mijn sjabrak, maar meestal pak ik gewoon simpel mijn zwarte peesbeschermers.

EquineNature

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 16:37

Mijn instructeur komt aan stal zeg maar, ik ga mijn pony voor hem niet op doffen. Ik gebruik wat functioneel is en wat mijn pony nodig heeft. Met dressuur dus een zadel met sjabrak en met springen een sprigzadel met sjabrak, peesjes en springschoenen.

Alleen voor wedstrijden maak ik alles netjes schoon, maar ik zou niks aan mijn pony hangen als het geen functie heeft voor hem.

nikkigioa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 19:34

Nikkii_Lisa schreef:
Het verschilt bij mij..
Soms heb ik zwart dekje met zwarte peesjes en dan gewoon een bijv. blauwe rijbroek met oranje vestje.

Meestal houd ik het simpel op les, omdat veel me daar al veels te opvallend vinden
Dus ik heb meestal een donkerblauw setje om, ook wel kobaltblauw dekje met achter twee kobalt bandages en voor gewoon zwarte peesjes.

Eigenlijk doet niemand bij ons echt aan setjes, behalve Nikkigioa (@ bokt) dan

Haha, juist voor de les! Maar geloof dat wij daar echt de énigen in zijn!! Het wordt hoog tijd om die Voorruitertjes eens op te voeden...

ikkiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 20:17

Haha inderdaad Nikki! Het zijn zowat allemaal boeren daar
Absoluut niet modieus

Wij zijn echt de setjes mutsen
Ze vinden me al raar als ik met een bijpassend truitje bij m'n dekje kom...

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 23:25

Ik ga meestal alleen met peesjes. Zwart en dan een donker dekje. Als mn roze dekje heb, dan ook met roze peesjes..

San_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 23:28

Ik heb bijna altijd wel de zelfde kleur bandages of peeskappen als mn ankypad, maar dat is eigenlijk altijd met rijden, niet speciaal voor de les ofzo...

Petra_O

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 20:38

gewoon een luek dekje en een zwarte rijbroek.
Heel soms heb ik bandages om, maar dat heb ik op les nog niet gedaan (heb pas drie lessen gahd met mijn vz pony)

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 15:47

Met de auto en de trailer

Ik heb altijd gewoon fijnzittende en warme rijkleding aan, omdat ik meestal de hele dag blijf plakken.
Het eerste schone dekje dat ik tegenkom gaat onder mijn zadel en mijn beschermers zijn groen en als ik ze weer eens vergeet leen ik ze daar wel(zwart).

Mijn paard vloekt dus meestal al en dan zit ik er nog niet eens op Als ik me ergens niet druk om kan maken...ik kom om te leren paardrijden hoor, niet om een modeshow te houden
(en bovendien rijd ik daarna vaak nog wel wat paarden en dan heb ik weer andere kleuren dekjes en ga ik ongetwijfeld toch een keer een vreselijke kleurencombinatie krijgen )

EvelienH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 15:52

Setje natuurlijk
Op de zijn ze altijd helemaal in het blauw (wedstrijdkleur )
En met rijden verschild het, meestal blauw, grijs of bruin, met bijpassende kleren natuurlijk haha, ja wij zijn erg.

masja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 15:55

gomir schreef:
Met de auto en de trailer

Voorheen ik ook

Nu komen ze aan huis Ideaal

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 17:49

Tijdens m'n prive-les (die ik op manegepaarden rij) rij ik altijd met een setje/of alleen m'n eigen dekje. Omdat ik dat gewoon mooier vind dan alleen die saaie manegesjabrak....

xxx

saleen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 18:16

meestal eerst met de fiets, vervolgens met de syntus trein, daarna met de ns trein en als laatste met de connexxion bus

JanineN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 19:13

ik heb mestal zo'n beige B.R pad en dan rond om beige bandages of
een rood achtig dekje met bordeaux rode peesbeschermers... of uh.. gewoon een dekje met zwarte peesbeschermers en dan alleen voor.