sa777 schreef:Waar gaan jullie rond Leuven - Brussel?
Ik kom voorbij Equi-pp als ik naar mijn paard ga, dus daar stop ik nogal gemakkelijk als ik iets nodig heb, maar ik vind het een erg dure winkel, je hebt er weinig keuze en de verkopers zijn soms heel onvriendelijk. Ik heb me voorgenomen mijn klantenkaart er nog vol te maken en er dan nooit meer te gaan 
De Horsewhip in Mechelen is een veel leukere winkel dan de Equipp. Het is wel wat verder rijden maar dat heb ik er wel voor over. Mijn nieuw zadel komt ook van daar, ze komen gratis aan huis passen
In Heverlee heb je dan nog Lydia Derhertoghe, maar daar ga ik eigenlijk nooit.
En dan ga ik heel soms ook nog naar Bonhomme in Hannuit, dat is een stockverkoop. Ze hebben er niet echt merkspullen maar soms vind je er wel leuke dingen voor een leuk prijsje. Daar hebben ze ook westernspulllen trouwens. De lederen zadels zijn wel allemaal troep, kartonachtig leder enz, maar soms kan je er echt leuk slagen voor kleine spulletjes.
Eigenlijk koop ik verzorgingsproducten enz bijna allemaal in de Aveve. In de Aveve van Leuven (aan de vaart) hebben ze een tamelijk uitgebreide paardenafdeling.