Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CGJ12 schreef:Ik ben onlangs nog bij Greve op het bedrijf geweest, maar ik had het daar zeker geen 4 jaar uitgehouden. Je wordt werkelijk horendol van alle paarden die daar door de paddocks kletteren, hengsten die staan te brullen, klanten die paarden laten keuren op het harde, en Greve jr die allerlei paarden uitstapt op de klinkers.
En dan mag Remy nota bene zelf de bak slepen en met de brokjes-kar in de regen van stal tot stal zeulen.............. Daar had Greve beter een stagiair voor kunnen inzetten dacht ik zo..........
Beber schreef:Weet jij wat hij betaald krijgt? Misschien wil ik daar ook wel de voerkar voor rondsjouwen.![]()
CGJ12 schreef:Beber schreef:Weet jij wat hij betaald krijgt? Misschien wil ik daar ook wel de voerkar voor rondsjouwen.![]()
Morgen gelijk bellen dan maar..........
Oh ja........ ruiters voor Scandic dienen een tondeuse mee te brengen en ruime ervaring te hebben met het opgescheren van staarten.
CGJ12 schreef:Beber schreef:Weet jij wat hij betaald krijgt? Misschien wil ik daar ook wel de voerkar voor rondsjouwen.![]()
Morgen gelijk bellen dan maar..........
Oh ja........ ruiters voor Scandic dienen een tondeuse mee te brengen en ruime ervaring te hebben met het opgescheren van staarten.
DaantjeCee schreef:Ik zou haar onderschrift even lezen!!!
missmiekie schreef:DaantjeCee schreef:Ik zou haar onderschrift even lezen!!!
haar??? arme CGJ
annereijne schreef:Mijn vraag gaat over Remy maar even over zijn gezondheid. In de tijd dat ik in het ziekenhuis lag met een gebroken bekken las ik in paard & sport dat hij zijn bekken gekneusd had door eenzelfde soort ongelukje als mij. Doordat er veel "Remy kenners" op het forum zitten weet vast wel iemand hoe het met zijn bekken gaat !!
DaantjeCee schreef:Geeeeeeeeeeen idee