Ik vind het wel een leuk blad. Vooral die column van Sjef. Hilarisch. Maar ook leuke interviews en dingen waar je van kan leren. Echt een aanvulling op bestaande bladen (voor dressuurprikkers dan!)
Ik moet mijn formuliertje nog opsturen, want ik wil natuurlijk wel weer een boek winnen
Maar het is natuurlijk moeilijk al bij het eerste nummer een goed beeld te hebben wat een blad inhoudt, of je een abo wilt en of er niet te veel doublures zijn met andere bladen..
Over het algemeen vond ik er leuke dingen instaan, vooral het interview met Happie en Slootweg. Maar zoals ik al zei, van Sjef word ik een beetje moe. En ik moet toegeven dat ik altijd heel veel moeite heb met technische Veterinair-/dressuur-/ trainings-stukken,maar dat ligt aan mijn concentratie hoor
Ik kan nu niet alle artikelen bespreken, de studie plicht roept
Een maand geleden was dat blad er nog niet eens. Je kunt je mss wel hebben aangemeld, maar dan was het waarschijnlijk nog niet gedrukt.
Ik kreeg het vorige week bij de PK, denk je dan dat ze nu alle mensen die een nr hebben aangevraagd binnen een week hebben voorzien van een proefnummer?