Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. Ze is nu weer gewoon zoals een paard hoort te zijn. Ik zal je vertellen dat ze er nog veel erger uitzag(dan op die foto) toen ze haar kwamen brengen. Echt erg. Marieke_ schreef:heeft ze bij een van jullie ook wel eens gedreigt om een rechtzaak tegen je te beginnen? Ik wilde namelijk mijn geld voor mn vliegticket van haar terug omdat ik door haar mn vliegtuig had gemist. Toen ze dat niet wilde betalen ben ik de waarheid over haar op internet gaan zetten. Ze dreigde me toen aan te klagen en eiste dat ik haar 480 euro ofzo zou betalen omdat ze dan de rechtzaak stop zou zetten.
Samen sta je n.l heel sterk. Maar ik denk dat dit persoon er niet de lef voor heeft om dat te doen. Zij heeft alles te verliezen en jullie alles te winnen. Maar het dierenleed zou echt moeten stoppen.
Veel succes er mee
dat was het paard

. IcePrincess schreef:Wat me nu wel weer heel boos maakt is dat ze tegen mij had gezegt dat ze enigskind was en samen met haar ouders in Vlaardingen woonde, en nu hier weer zie staan dat ze een zus heeft die daar woont. Als ik ergens een gruwelijke hekel aan heb is het wel mensen die liegen.
..Erg he dat verhaal van die trainee..Ben nu echt ontzettend blij dat onze paardjes het nu goed hebben
. En niet meer daar zijn..echt verschrikkelijk hoor hoe het er daar aan toe gaat. Zo ga je toch niet met mensen en dieren om!!!!!

.
... Erg hoor! Wat een moed dat jullie gehad hebben. jamiemara schreef:Ik als neutraal persoon vraag mij af waaruit paarden mishandeling blijkt, uit al deze verhalen word dat niet duidelijk?

Citaat:Dat je hard moet werken op een paardenbedrijf spreekt voor zich en daar heb ik absoluut geen medelijden mee. Uit ervaring weet ik dat zeker de jeugd van tegenwoordig al snel vindt dat ze te hard moeten werken en er te weinig voor terug krijgen.

Citaat:Zoals ik volgens de verklaring van Ice princess(Ik moest de paarden 's ochtends en 's avonds 4 kilo voer geven plus dat ze nog stro kregen, lijkt mij toch wel genoeg? ) opmaak krijgen ze redelijk voldoende voer ook al mist het belangrijke gras of hooi.
Citaat:De volgende opmerking begrijp ik ook niet??? Wie heeft er welleens wilde paarden op ijzers zien lopen en deze betreden toch zonder enige moeite de moeilijkste terreinen. Goede hoeven kunnen kilometers afleggen zonder ijzers!!!
Citaat:Ik kies geen partij maar ik ben het niet eens met al deze beschuldigingen! En natuurlijk is verbetering voor beide partijen geen overbodige.