Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

braafpaard schreef:Vind dat jullie over het algemeen van die mooie tijden hebben. Toen ik er zelf in werkte op een trainings/wedstrijdstal had ik wel andere tijden om 8 uur beginnen en dan door tot verschillende tijden oplopend tot ong half 9. Toch wordt er nu ook nog wel vaak gezegd een baan in de paarden is geen baan van 9 tot 5 maar blijkbaar komt daar nu een beetje verandering in. Dat mag trouwens ook wel anders zou je nooit geen tijd meer hebben voor jezelf.

Cinnepin schreef:paardenhouderij is hard werken dat klopt. Maar ik houd het liever bij hobby....en veel minder werken en veeeeeeeeeel meer betaald krijgen
Al het overgebleven tijd voor mijn eigen paarden
en verdien 10 keer zoveel waarmee ik mijn paarden kan onderhouden
@ Alacairion, jij hebt ook geen eigen paard die je volledig onderhoud. Dan heb je je tijd en geld hard nodig
Cinnepin schreef:je hoeft je niet aangevallen te voelen, maar een verzorgpony zitten gewoon minder verplichtingen aan dan een eigen paard!
En orun ga ik ook doen..Met Bonito als ik l1 winspunt heb in de toekomst

) en in vrije tijd bosritten maken blah blah blah.
en dan uit eindelijk stank voor dank krijgen.....
Cinnepin schreef:is dat zo?? Oh volgens mijn instructrise kan het gewoon met een fjord....
) en we hebben momenteel 1 stagiare.
Alacairion schreef:Gaat amarins die ook uitbrengen?