fransje23 schreef:Ik stond voorheen op de huidige stal van Jamy (zag ik op de foto's in je profiel) en daar was het erg gezellig. We gingen regelmatig met stalgenoten leuke dingen doen en buitenrijden. Per half september ben ik echter verhuisd naar een andere stal. De gezelligheid is namelijk minder belangrijk dan de zorg voor en gezondheid van mijn paard.
Op mijn huidige stal is het ook heel erg gezellig. Ook met deze "nieuwe" stalgenoten rij ik regelmatig buiten en drinken we vaak samen koffie. Maar het belangrijkste is dat mijn paard er beter bij staat.
Volgens mij is het trouwens altijd een kwestie van geven en nemen en moet je er met zijn alle wat van maken. Het is ook niet zo dat je met iedereen goed op moet kunnen schieten maar met wat beleefdheid en wederzijds respect kom je al een eind in de goede richting.
ik sta op een stal waar het echt heel gezellig is soms kan je over dingen zeuren en meuten die er helemaal niet zijn . Als je zelf eerlijk en oprecht ben en naar de pension houder kan gaan kan je het met hem er altijd over hebben. Geen vuiltje aan de lucht. Zou ik zegge nou moet ik wel zegge dat er een paar rotte appels zijn weggegaan wat behoorlijk opruimd is de sfeer is weer terug en de rust ook. Heel veel waard moet ik zeggen