Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Faas schreef:Nou ja, het is gebeurd. Het is allemaal goedgekomen gelukkig.
Ik wil ook zeer zeker niet beweren dat ik nooit stomme acties uithaal maar in dit geval, poeh hee. Maar goed, alles is goed afgelopen. Eigenlijk heeft het ook geen nut om er zolang op door te gaan.
Sorry als ik wat heftig was. Als het om dieren gaat dan schiet ik soms wel eens wat door.
paardje2005 schreef:tja ik was direct al van mijn fiets af gestapt als ik door had dat de moeder beetje gek deed.dan maar 100 meter terug lopen.
ben blij dat en het meisje op de fiets en het veulen het hebben overleeft.mijn tip.nooit maar dan ook noot weer een paard/pony/veulen aan de fiets mee.ook al is ie nog zo braaf.
een meisje dat vlak bij mij in de buurt woonde was ook met haar paard naast haar fiets aan het rijden.haar vriendin ook.paard van het ene meisje staat in 1 keer boven op de rem , meisje valt, met hoofd op rand van asvaltweg.
als je over een portie gezond verstand bezit.kan je bepaalde ongelukken ook voorkomen.
MirandaFuego schreef:Zóóh zeg!! Wat een verhaal!!
Nou het is zoiezo een traumatische ervaring voor jullie!
olgamaria schreef:weer een ervaring rijker
maar wat heeft het veulen op zijn knieen?
is het al vaker gevallen?
StalGriendt schreef:Sommige mensen leren ook nooit dat paarden geen honden zijn die je even langs de fiets meeneemt. Maar gelukkig dat het goed afgelopen is.....
Sees schreef:Ik wil je ook niet aanvallen hoor Kellebel, je zal zelf genoeg geschrokken zijn. Laat nog even weten hoe het met het veulen gaat.