Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Sabbel schreef:Ow, geweldig om te lezen hoe enthousiast je bent!
Hoe kom je er zo ineens bij om te gaan paardrijden als ik vragen mag?
Nou heel veel plezier met rijden!
En Pluk, wat een super naam
Wat is "van hand veranderen"?

.
Succes dinsdag!
vind nina ook wel wat hebbe
maar goed nog veel plezier met je lessen en suc6
ik heb toen 5 jaar op de manege gereden en toen heb ik een verzorgshet gehad toen na 2 maanden een verzorgpaard (een volbloed) die zijn na 6 maanden verhuisd.
toen kreeg ik mijn andere verzorgpaard (Sunny, kwpn) zij liep echt goed en was echt een superpaardje, maar je raad het al ze ging ook verhuizen
en nu ben ik helemaal ingeburgerd op stal 'de vlakkenburg' en daar rijd ik de paarden van een handelaar en ik rijd sommige paardjes van de pension- klanten! SUPER HE? (ik heb het liefst natuurlijk een eigen paardje, maar daar hebben we het geld niet voor
! sorry voor dit lange verhhaal!! Citaat:Hoe lang rijden jullie al en leer je een beetje snel de basisvaardigheden? En wanneer mag je mee met een buitenrit?
Is echt super, ik vind het jammer dat ik zelf de mogelijkheid niet meer heb om het te doen. Maar die tijd dat ik vroeger nog op de manegepony's/paarden reed en we door het bos op kropen en galopeerden vergeet ik nooit meer
Dieuwke1989 schreef:Maaammm!! hij doet het niet meer!!
Intilligente antwoord van mijn moeder: Dan moet je er een nieuw kwartje in doen
kei mooi,, bij mij was t' altijd, "Janneke mag het zadeltje ook wel loslaten' (dat zeiden ze dus na 2 jaar nog
)MarleenvB schreef:Hoe lang rijden jullie al en leer je een beetje snel de basisvaardigheden? En wanneer mag je mee met een buitenrit?
en trouwens heb je ook al eens de galop geprobeerd
?
er is zó véél te leren
.