hey ik heb een shet en die staat bij ons thuis ik rijd er wel niet op maar er is 1 stalleke en op de weide van de buren mag ze staan zo veel wij willen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
hey ik heb een shet en die staat bij ons thuis ik rijd er wel niet op maar er is 1 stalleke en op de weide van de buren mag ze staan zo veel wij willen
melisranger schreef:Jaa!!
ik heb een stal met daarin 3 stallen !
en een buitenbak 20x40 en een grote wei
ik weet niet of iemand de kiltunnel kent als je richting dordt gaat nog voor de tunnel recht daar woon ik![]()
.

:

. En circa 1 hectare weiland. We hebben nog een schuur staan waar misschien in de toekomst nog meer stallen in worden gemaakt.
Daar komt een pensionstal met 60 boxen, een binnenbak van 25*50, buitenbak 20*60, paddocks, longeercirkel, weiland.....
*
de andere staan in de polder. we hebben poestplaats en wasplaats, mestbult en grasring.
en in de winter mag ik weer gebruik maken van de binnenbak van mn buurtjes
. Zonder gekheid, het lijkt me fijn maar ook lastig, hoe doen jullie het bijvoorbeeld met vakanties. Een oppas? 
.. ingeborg schreef:Zonder gekheid, het lijkt me fijn maar ook lastig, hoe doen jullie het bijvoorbeeld met vakanties. Een oppas?
) en anders gaan we in delen, bijv. mijn ouders een weekje weg en dan blijf ik alleen, of soms met mijn broer nog thuis.
) maar het is fijn als zoiets met je familie te kunnen oplossen áls je weg wilt.
.
. Hij kan haast niks meer wat hij vroeger wel kon. Zijn werk kan het niet meer uitoefenen. We zijn al meer dan 1 1/2 jaar bezig om uit te laten zoeken wat hij heeft. Niemand weet het na MRI´s, foto´s, spier en ader onzoeken, neurologen en reumatologen wat hij heeft, dus hebben we besloten om het roer helemaal om te gooien. Echt genieten doen we dus nu ook niet meer.
) en een graspiste van 20*60m.