Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Waterkippie schreef:ik geloof toch ook echt dat ik maar eens naar groningen ga verhuizen

(tenzij ik licht gebruik bij de eerste stal)

Ruime stal, 2 x per dag ruwvoer, 2 x per dag krachtvoer. Iedere dag weidegang, van zonsopgang tot zonsondergang. In de zomermaanden vaak dag en nacht. Twee spuitplaatsen, 1 binnen, 1 buiten. 2 goede buitenbakken. 1 met verlichting. Er komt een buitenbak met all weather bodem. En een longeercirkel in aanbouw. Ik krijg korting omdat ik vier keer per maand zo´n 25 stallen doe.

, ik heb daarvoor:
Ik woon in Noord Holland AngelEye schreef:Dyyy schreef:210,- Inc. 4 lessen per maand, twee keer voeren per dag, onberperkt hooi, uitmesten wordt gedaan, een binnen bak, een longeerbak en een buitenbak. En ook nog weidegang.
Jij staat zeker in Ten Eijsden? Ben ik ook gaan kijken voor een box...
AngelEye schreef:Ik heb mijn paard in Zutendaal staan (Belgie) en betaal 215,-
Daarbij zit inbegrepen;
*stal 3 x 3.40
* Verlichte buitenbak
* Direct bij het bos (veel uitrijmogelijkheden)
* Solarium
* Wasplaats
* 2 x voeren p.d.
* 2 x hooi p.d.
* Elke dag weidegang,
ook in de winter
* er word uitgemest
* Alles is er perfect in orde en ze zijn erg veel en persoonlijk met je paard bezig.
mag dus niet klagen

LaFunkyJazz schreef:190
In mijdrecht www.luckystable.nl
- incl hooi, stro
- zadelkast
- binnenbak
- 2 buitenbakken
- 3 paddocks
- 2 longeerkralen
- elke dag opstrooien
- uitmesten
- solarium
- spuitplaats met warm en koud water (in totaal kunnen er 6 paarden te gelijk "douchen")
- kantine
- douches en kleedkamers
PietjePuk schreef:EUR 200,-
Daar zit bij: hooi en stro en een kast![]()
Brokken, muesli en wortels moet ik zelf kopen. Ook de wormenkeur zit er niet bij.
We hebben 1 buitenbak, 1 roundpan en 5 padocks.
Les moeten we zelf betalen. Voeren wordt gedaan ('s ochtends) als je het klaar zet.
Stal moeten we zelf doen. 's Avonds hebben we een voerrooster.
Hooi wordt wel 3 keer per dag gevoerd. Weide hebben we de hele zomer, maar in de winter staan ze in de padocks.
Buiten zetten moet je ook onderling zelf regelen, maar dat komt gelukkig altijd goed![]()
Tja, ik sta in Amsterdam.
Ursy schreef:PietjePuk schreef:EUR 200,-
Daar zit bij: hooi en stro en een kast![]()
Brokken, muesli en wortels moet ik zelf kopen. Ook de wormenkeur zit er niet bij.
We hebben 1 buitenbak, 1 roundpan en 5 padocks.
Les moeten we zelf betalen. Voeren wordt gedaan ('s ochtends) als je het klaar zet.
Stal moeten we zelf doen. 's Avonds hebben we een voerrooster.
Hooi wordt wel 3 keer per dag gevoerd. Weide hebben we de hele zomer, maar in de winter staan ze in de padocks.
Buiten zetten moet je ook onderling zelf regelen, maar dat komt gelukkig altijd goed![]()
Tja, ik sta in Amsterdam.
Dat valt kwa prijs dan best wel mee, of heb ik ongelijk?Ik heb altijd het idee dat de prijzen rondom Amsterdam vrij hoog zijn. (gehoord van een vriendin van mij..)