Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:Ik kan me voorstellen dat je je heel erg schuldig voelt, maar hoe droog het ook klinkt: dit was een ongeluk, en ik denk niet dat je het had kunnen voorkomen.
Het feit dat het paard zich aan het hek kon openhalen is een teken dat de omheining en het hek niet echt goed in elkaar hebben gezeten, de schuld ligt in mijn ogen bij de eigenaar van het paard of de eigenaar van het terrein, en niet bij jou. Stel dat je het hek wel verder open had gedaan, en het andere paard er ook uit was gelopen, dan hadden er ook ongelukken kunnen gebeuren.
Heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies, en beterschap met je been. Maar onthou dit: jou treft geen schuld!
bello schreef:heel veel sterkte en onthoud dit het was niet jouw schuld .Dit was gewoon een ongeluk , had iedereen kunnen overkomen en beterschap met je been .
mariellexxx schreef:Ik wil je ook heel veel stertke wensen... Want dit wens je niemand toe geen mens EN geen dier. Maar jou fout is het niet, een ongeluk zit in een klein hoekje en dit hek is gewoon niet goed voor bij een paardenwei. Ik denk dat het vervangen moet worden, anders hangt dat andere paardje wat wel druk is er dalijk ook in.
Heel veel sterkte, ik hoop dat je alles snel een plaatsje kan geven en er vrede mee heb.... Echt heel rot voor je![]()
Sterkte meiss