Eigen paard; gelijk verwend?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

suusje26

Re: Eigen paard; gelijk verwend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 19:25

Ik vind ook niet dat je dan gelijk verwend {kreng} bent,..

Als je nou alleen een paard hebt om te rijden en om er bij te horen, ja dan vind ik dat verwend, en als je er echt helmala niks aan doet,..

Ik heb dan ook een eigen paard, maar mijn ouders betalen alleen het stalgeld en de rest moet ik allemaal alleen betalen,..

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 10:10

ik krijg misschien heeeeel misschien een eigen shetlander!! en dan zeggen veel mensen wel eens van ja omdat een grooter paard te duur is maar ik vind een shetlander veel leuker..!! beetje mennen enzo maargoed dat is mijn mening maar ff ontopic.. als ik een eigen shet zou krijgen dan zou mijn shet het niet super de luxe breed hebben gewoon normaal want ik moet zelf sparen voor de shet me me ouders betalen de stallingkosten enz enz en ik moet zelf zorgen voor karretje tuig enz enz enz dus.. ik vind niet dat je gelijk verwend bent.. want IK moet zelf opdraaien voor de spullen

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 10:11

dan benje absoluut verwend, maar dat hoeft niet perse negatief te zijn hartstikke leuk toch dat je ouders dat voor je hebben gedaan

gjafar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 11:02

Ik vind niet dat je verwent bent als je een eigen paard/pony hebt

jimdebrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 11:03

[..........]
Laatst bijgewerkt door jimdebrit op 19-01-24 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 12:01

hahaha

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 16:58

Heey,

Ik vind dat helemaal niet, want sommige mensen hebben zich wel helemaal kapot gewerkt voor hun eigen paardje en werken er nu nog hard voor om het paard te kunnen onderhouden. Meiden die hun paardje zomaar gratis krijgen hoeven ook niet meteen verwend te zijn, die hebben gewoon geluk Maar zo werkt het niet voor iedereen

xxx

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 07:15

als ik een shet krijg..
moet ik de helft van de shet mee betalen en zelf voor de spullen zorgen (halser, touw, hoofdstel, etc etc) dus ik vind het niet verwend ik ben druk aan het sparen aan dus dat vind ik niet verwend..

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 19:40

hmmz, ik heb wel een eigen paard, maar ik zou mezelf niet verwend kunnen noemen mijn ouders betalen het stalgeld, maar de (meeste) spullen moet ik zelf betalen, en dat doe ik graag, want ik heb veel voor mijn paardje over dus dat noem ik niet echt verwend...
verwend is meer dat je je arrogante neus in de lucht steekt en jezelf boven de anderen vind staan omdat jij nou toevallig een eigen paard hebt, dat soort mensen lopen er ook genoeg rond, maar er lopen er ook heel veel rond die idd gewoon geluk hebben dat ze een eigen paard hebben en er veel voor willen doen of er zelf voor (mee) moeten betalen

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 21:40

Ik vind van niet, ik heb zelf ook een eigen paard..
Mijn ouders betalen haar voer en zulke dingen, maar ik moet wel zelf de spullen kopen die ik voor haar wil hebben
Sommige die alles hebben zijn juist arrogante mensen die noem ik eerder verwend

Sindbad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 23:54

nahjah.. dan moet k ook verwend zijn cker..
k heb 3 paardjes.. 1 d-er 1 E-er en 1 mini shetje.. ben al mijn hele leven gek van paarden en kan niet zonder ze.. maar je hoeft dan togh niet gelijk verwent te zijn..
k was dolblij toen we de eerste kochten.. k was net 6 en zij nogh net 3.. k kon er natuurlijk nogh niet op,, die andere heb k zelf gekocht,, en mijn shetje hebben we als veulentje gekocht op de keuring.. (A) was meteen verliefd op hem.. heb hele speciale band met hem.. maar het is gewoon onzin togh dat je dan gelijk verwent bent..

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 00:20

ik vind dat je niet per sé gelijk verwend hoeft te zijn, en verwend hoeft ook niet per sé een negatieve uitdrukking te zijn..

kijk, al moet je nou KEIhard werken voor je paardje.. tsja, dan vind ík je niet verwend, maar al krijg je van paps en mams een paardje, je doet er niets mee behalve pronken van 'kijk ik heb een paard' dán ben je verwend ja.. een verwend nest zegmaar maar zolang je ervoor werkt, nee, dan niet echt niet!!

ik heb ook geen eigen pony/paard, maar een verzorgpony. nouja, ik kan ook niet zonder haar (al is ze 26) en mis ik haar (heb gewoon neit zoveel tijd, ik doe vwo..) doordeweeks wel, maar ik denk dat ik op dit moment nog geen eigen pony kan hebben.. met school en tijd enzo...

nouja da's mijn mening

di_Segno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 21:29

Je hebt verwend en verwend,
Tuurlijk, ik heb een eigen paard gekregen, zadel en hoofdstel van de vriendin van me vader, stalling word betaald, maar wormenkuur, hoefsmid, en entingen e.d. moet ik zelf betalen en alle dekjes en extra spullen die ik wil ook.
Ik vind mezelf aarid verwend ja, maar ik ben niet zo'n haay pappie mammie, ik wil een paard, alsjeblieft meis hier heb je een paard.. Ik heb lang moeten zeuren smeken en kruipen, 10 jaar lang en eindelijk mocht het van mn ouders, en ik ben ze nog steeds dankbaar!!

Maar gaat het zo...: pappie? mag ik een paard? tuurlijk meisje, hier is je paard!
Pappie mag ik naar de dure stalling? even denken meisje.... Maar pappie zij staat er ook, en die, en dat meisje!, Nou Tuurlijk meisje jij mag dan ook....
En pappie, mag ik die pikeur rijbroek, en dat kieffer zadel, en dat anky dekje? tuurlijk meisje kost 1650 euro, leuk verjaardagskado!
Dát is verwend *ja ik kan ook overdrijven ja*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 13:26

ik heb meer mazzel omdat mijn vader en de partner van mijn vader paard(rijd)en leuk vinden hebben we 2 paarden

di_Segno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 21:42

Dat is zeker mazzel

_Nis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 15:02

Verwend zie ik nooit als iets negatiefs...

Het geeft aan dat de persoon die, de opmerking maakt ook zo iets zou willen. Andere mensen zien dit echter wel als iets negatiefs maar dan moet je, jezelf voorstellen dat de persoon eigenlijk gewoon jaloers is.

~N

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 15:03

*niks hoor*
Laatst bijgewerkt door Arabier op 31-05-16 15:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 15:05

Topic is 11 jaar oud. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 15:25

KoudbloedKim schreef:
Topic is 11 jaar oud. :o

En daarom plaats ik hier een slotje, deze discussie mag wel voort gezet worden in een nieuw topic als daar behoefte aan is. :)