Iemand aanrader ponykamp?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rozan

Re: Iemand aanrader ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 21:30

Ik ben met de manege een paar keer naar de Eekwal geweest in emmen.echt heel leuk, je hebt dan een soort kantine voor jezelf en 3 slaapkamers,,, heel gezellig. je gaat dan ook een nachtrit maken, dropping, wij gingen met een huifkar dwars door het centrum van emmen en natuurlijk lekkere ritten maken. Wij mochten zelfs alleen weg. er zijn trouwens wel hele leuke ponies en het is er gewoon heel gezellig. als je dan met een leuk groep bent zal het zeker weten goed komen

Gringo_o6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 12:17

Manege laarbrug in Ommen echt super leuk ben er afgelopen jaar geweest en je gaat s'ochtends lessen, dressuur of springen. Dan ga je eten en daarnaa 2 uur lang ofz naar buiten. En in de avond spelletjes je hebt ook een nachtrit en dan ga je zonderdag of je gaat met z'n 2e op een paard zonderzadel echt super gaaf ! en je hebt op vrijdag een wedstrijd!.. Kortom super leuk ponykamp dus en ga volgend jaar weer terug!

www.manegelaarbrug.nl

bientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 12:22

Stal Sintels in Breda is erg leuk, gezellig en leerzaam.. ik kom er al een aantal jaar en het is echt heel leuk

Mowoah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 14:18

Van stal het Reelaer heb ik al heel veel over gehoort.
Ik ben deze zomer naar Paardensport Centrum de Kempen in Eersel geweest.
Vond ik ook een erg leuk kamp

We gingen o.a.:
- Voltige
- Buitenritten
- Western
- Poetswedstrijd
- Dropping met speurtocht in het bos
- Door de waterbak

Heel leuk, wij gingen maar een weekend, maar als je een week gaat heb je nog meer dingen.

www.pck-eersel.nl

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 21:52

Molenzicht.. in bergen op zoom.
Verreweg het leukste!

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 11:41

Op mijn werk willen ze volgend jaar ook een pony kamp gaan geven. Deze mensen hebben de instelling bij een paard dat het niet moet. Paarden worden alleen bereden als ze het kunnen en er plezier in hebben. Als er mensen interesse hebben pb me even dan houd ik jullie op de hoogte. Het wordt gehouden in noord holland