Prima"]
[quote="Billy schreef:Even offtopic:
Prima, ik vind je wel een heel eng mannetje worden.
Jouw vooroordelen zijn eindeloos. Mensen met piercings zijn "dat soort mensen", ze komen uit een "bepaald milieu". Het heerst niet in "jouw milieu".
Ik weet niet uit wat voor milieu je komt, waarschijnlijk behoren jullie tot de mensen die het beter tot erg goed hebben in Nederland. Dat is geen reden om neer te kijken op mensen die minder te besteden hebben of uit een wat "gewoner" milieu komen. Ik kom ook uit een gewoon milieu, we hadden het prima, maar geen gekke dingen. Wel normen en waarden.
Kledingeisen vind ik prima, als ik aan het werk ben. Hoe ik er op stal bijloop, heel gewoon, niks bijzonders, is mijn zaak, mijn vrije tijd en mijn hobby. Ik loop er nooit slonzig bij, maar ook niet modieus of zo.
Ik heb liever te maken met gewone mensen, die hart voor hun medemensen en hun dieren hebben, en met een piercing of tattoo, dan met mensen die zich bij voorbaat vanuit "hun milieu" al te goied vinden voor andere mensen.
Ik hoop dat jij nog eens leert om over milieu's heen te kijken en naar de mens zelf te kijken, zonder vooroordelen van paars haar, piercings, tattoos. Misschien dat je je mening dan bij kunt stellen. Ik heb nl het idee dat jij steeds je vooroordelen bevestigd ziet, omdat je dat graag wilt.
Iemand uit een "goed milieu"met een grote mond is bij jou waarschijnlijk assertief, en als ze uit een ander milieu komen met piercings of tattoos zijn ze asociaal.
Ohhh wat negatief. Nee hoor, ik ben niet eng ik ben juist heel lief. ik houd alleen niet van mensen met enge piercings, al hebben ze drie bmw's. Het isook zo nutteloos om je ergens vanaf te zetten. Ik kom ook uit een normaal gezin zonder poen. Verder heb ik al heel veel meegemaakt qua mensen.
Nee iemand met piercings of tattoos zijn niet asociaal, hooguit aanstootgevend. Ik houd er niet van en de ander wel. Het zijn heel vaak mijn type mensen niet, mag dat dan niet? En dat komt niet door die piercings hoor. Ik houd van 'netje' 'plain', whatever. Die mensen houden er ook vast niet van dat ik er netejs bijloop. Zij denken dan hetzelfde. Alleen ik kom er iets verder mee in het leven denk ik en zij niet. Dat zij die doelstellingen misschien niet hebben is hun zorg. Bovendien ben ik een bijzonder gelukkige man en laat het me eigelijk koud wat andere mensen doen met hun lichaam. Ik ben een echt mensen mens en houd van contact. Vraag het aan iedereen die me kend, en ze zullen beamen dat ik heel aardig ben.
[/quote]
Moet je eens naar mijn foto's kijken in mijn profiel en proberen mijn piercings aan te wijzen...
Zelfs over mensen met pierings kan je niet dergelijke vooroordelen hebben, ik kan er ook zeer verzorgd, gala blabla uitzien en voor kak doorgaan...
Je kan mij aantreffen in een oud tshirt en afgetrapte spijkerbroek, maar ook netjes afgekleed of kak icluus bontjas
, alleen een mantelpakje vindt ik me niet staan...
Schuif gerust al je vooroordelen aan de kant, hoe klein ze dan ook mogen zijn, tis namelijk nergens voor nodig