en waar is Poetin gevonden dan? Ikhoorde dus ook bij gordijn, maar hebben die een optrekje in Duitsland? Of was t bij Schockemohle?
Ikzou naar Borculo gaan als je wat wilt kopen,lijkt mij dat de prijzen daar dit jaar dan minder hoog/absurd zullen zijn. (maar dat is mss het zakelijk inzicht van een Penny )
Die Schockemohle, waar ligt dat? De naam komt me erg bekend voor nl...
En die veulenveiling... Ik neem aan dat die al gepland stond, en die veiling van Van der Zwan moet gewoon asap. Voor hetzelfde geld had het een stapel antieke auto's betroffen. Niet handig, in the end, maar wat doe je er aan? Ik vraag me ook wel af of het echt zoveel impact zal hebben op die veulenveiling... Iemand die iets wil kopen zal eerder naar de veulenveiling gaan lijkt mij.
Hoe kan ze daar dan ondergebracht zijn? Na ja, het zal wel aan mij liggen... De naam komt me iig bekend voor omdat een stal bij ons net over de grens ook Schockemohle heet en die stal staat niet al te best aangeschreven.
Poetin is door v.d. Zwan gekocht op een veiling die werd gehouden bij Kasselmann in Hagen, waar onlangs ook het Europees kampioenschap is gehouden. Kasselmann drijft samen met Paul Schockemohle een handels-/dressuur-/springstal. Voor zover ik weet is Poetin na de veiling bij Kasselmann blijven staan en werd ze daar gereden door mevr. Van der Zwan.
Ik hoop voor de merrie alleen dat ze in goede handen terecht komt en dat ze met een goede ruiter nog wat kan bereiken in de sport. Of dat nu in Nederland is danwel in het buitenland, dat maakt niet zoveel uit denk ik.
Persoonlijk vind ik het schandalig dat ze door Van der Zwan nog gebruikt is voor embryotransplantatie. Maar ja, hij moest natuurlijk iets terugzien van het geld dat hij had uitgegeven.
Het Jazz-veulen van Poetin, dat ook wordt geveild, lijkt me een schitterend veulen (via embryotransplantatie uit een "draagmoeder" geboren. Deze draagmoeder is ook te koop).