Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fleurtje100 schreef:En Poetin is ook nog eens geen superdekhengst waar je 3000€ per rietje mee kan verdienen.
amondi schreef:Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het vanaf het begin al heel vaag heb gevonden?
Het zal best een goed paard zijn geweest, maar 2,5 miljoen??? En dat op een veiling, dan ben ik toch heel nieuwsgierig wie zover mee is gegaan met bieden.
En dan patty vd Zwam? Nooit van gehoord, buien dan dat ze een opmerking heeft gemaakt waar ze later w.s. heel veel spijt van heeft gehad.
Weet iemand welke successen deze mevrouw achter haar naam heeft staan waardoor ze in de waan was gekomen dat Poetin haar laatste zetje was voor de absolute wereldtop?
En Poetin zelf, waarom moest ze zoveel geld kosten? ik bedoel, zelfs Salinero( of Painted Black) zou je voor dat geld bijna kunnen kopen, dus waarom Poetin?
Cayenne schreef:Jeetje, Poetin vermisttoen kwam de aap uit de mouw met al die uitspraken.
Lijkt mij dat je zo'n dier niet in een oud stalletje onderbrengt, die zal wel bij een van haar vrienden ofzo staan. Overigens een echte wanhoopsdaad lijkt me. Ik hoop dat het dier snel terecht is en een leuke ruiter krijgt (Anky? Edward?)
Iemand die op Troy gaat bieden?
runningkawa schreef:Denk dat ze dit soort praat over haar, zelf over zich heen heeft geroepen.
Had ze wat slimmer geweest in haar uitspraken hadden er nu heel andere antwoorden gestaan.
dat merk je bij haar, maar dat merk je zelfs op bokt bij de mensen met altijd een grote bek, maar er dan niks van waar maken.
Lida schreef:Dacht dat wel bekend was dat media dingen verdraait anders heeft het geen nieuwswaarde, willen altijd een one-liner voor effect nou dat is gelukt.