Poetin zoek; update: gevonden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

carola

Re: Poetin zoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 10:20

Met koeien wordt het ook gedaan.
En wat maakt het nou uit? Zowel Donor (Poetin) als de draagmoeders hebben er geen last van hoor. Poetin denkt dat ze nooit een veulen heeft, en die draagmoeders hebben echt niet door dat het genetisch niet hun veulen is.

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 10:24

Das jouw kijk erop Carola, je goed recht. Ik kijk er anders tegenaan. Maar nogmaals, dit is off-topic.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 11:19

Jeetje, Poetin vermist toen kwam de aap uit de mouw met al die uitspraken.

Lijkt mij dat je zo'n dier niet in een oud stalletje onderbrengt, die zal wel bij een van haar vrienden ofzo staan. Overigens een echte wanhoopsdaad lijkt me. Ik hoop dat het dier snel terecht is en een leuke ruiter krijgt (Anky? Edward? )

Iemand die op Troy gaat bieden?

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 11:25

Ben eens benieuwd of ooit nog iets van die merrie gaan horen.

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 11:41

Nu ga ik even iets heel lelijks zeggen. So forgive me please!

Die Poetin is volgens mij allang stuk gereden. Supertalentvolle paarden moet je niet bij een prutser zetten.
Dat beest kan vast nu nog minder dan toen het vier/vijf was. Helemaal uitgemolken en opgereden terwijl ze geen stap verder gekomen zijn.
Jammer hoor. Horen we vast niets meer van. Of er moet iemand zijn die zin heeft dat paard helemaal op te gaan knappen. Kan wel even duren ben ik bang.

En verder: wat een hoogmoed om als gemiddelde ruiter zo'n goed paard te gaan kopen zonder ervaring. Had dan een opgeleid GP paard gekocht, daar kun je in haar geval veel meer mee.
En bovendien: het blijkt allemaal maar een luchtballon.
Oplichters.
Sorry dat ik het zeg, maar zo denk ik er wel over.
Dubieuze crediteuren positie, en altijd gehad ook. En nu ook nog een paard verduisteren.

Die mensen leven op het randje van de maatschappij.

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 12:04

Fleurtje100 schreef:
En Poetin is ook nog eens geen superdekhengst waar je 3000€ per rietje mee kan verdienen.

omdat het een merrie is misschien

Geen idee of het paard verprutst is, maar de kans daarop is idd groot venetia. Zeker omdat je er nooit meer wat van hoorde.

Dit is duidelijk geval van hoogmoed komt voor de val

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 12:07

Venetia: Dat zou zo kunnen, anders hadden wij Poetin nu al lang in de baan gezien.
Maar je hoort nooit meer wat over Poetin(behalve als ze zoek is. )

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 12:14

Hier staat ze niet op stal Toch sneu hoor als je een paar jaar geleden zo hoog van de toren hebt geblazen en nu zo hard op je plaat gaat. Hoogmoed komt voor de val en praatjes vullen geen gaatjes.

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 12:20

amondi schreef:
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het vanaf het begin al heel vaag heb gevonden?

Het zal best een goed paard zijn geweest, maar 2,5 miljoen??? En dat op een veiling, dan ben ik toch heel nieuwsgierig wie zover mee is gegaan met bieden.
En dan patty vd Zwam? Nooit van gehoord, buien dan dat ze een opmerking heeft gemaakt waar ze later w.s. heel veel spijt van heeft gehad.

Weet iemand welke successen deze mevrouw achter haar naam heeft staan waardoor ze in de waan was gekomen dat Poetin haar laatste zetje was voor de absolute wereldtop?

En Poetin zelf, waarom moest ze zoveel geld kosten? ik bedoel, zelfs Salinero( of Painted Black) zou je voor dat geld bijna kunnen kopen, dus waarom Poetin?

Zoals al 100 keer ook op internet is gezegd, de 2.5 miljoen is (zoals bij ieder andere veiling) gewoon een publiciteitsstunt. Dat beest heeft bij lange na geen 2.5 miljoen gekost! Minder dan de helft!
Maar ook schijnt ze geregeld bij een vooraanstaande kliniek in duitsland geweest te zijn voor niet nader te noemen klachten. Ik ben benieuwd wat er nog van die merrie moet/kan worden........

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 12:26

Ik heb Poetin ook nog niet gevonden en idd ik ben het eens met Venetia we hadden anders idd allang iets van haar gehoord.

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 12:30

ik zat heel toevallig een paar dagen geleden nog aan Poetin te denken, was benieuwd wat er met haar gebeurd is, en nu kom je dit verhaal tegen, toeval???
wel erg raar hoor dit verhaal, beetje triest ook.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 12:39

Hmm, zijn die lui niet alleen al hun bezittingen kwijt maar kunne ze straks ook nog de bak wegens fraude....

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 12:41

Cayenne schreef:
Jeetje, Poetin vermist toen kwam de aap uit de mouw met al die uitspraken.

Lijkt mij dat je zo'n dier niet in een oud stalletje onderbrengt, die zal wel bij een van haar vrienden ofzo staan. Overigens een echte wanhoopsdaad lijkt me. Ik hoop dat het dier snel terecht is en een leuke ruiter krijgt (Anky? Edward? )

Iemand die op Troy gaat bieden?

oud stalletje??
een merrie van 2,5miljoen euro...hahah
nou ik weet niet hoor
wel raar dat ze in eens verdwenen is...
gevlucht voor het geld.

beetje jammer. eerst ambitie hebben om de TOP(lees Olympische spelen te rijden 2008)
en dan ineens is deze super dure merrie plots verdwenen.

Talitha15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 12:46

Ik gaf dit 2 weken geleden ofzo allemaal al aan, voordat het in de paardenkrant oid stond en toen werd ik voor gek verklaard!!! Geloven jullie het nu wel dan?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 12:47

Ach een paard kan niet zomaar verdwijnen . En als ze al weg is kunnen ze er nooit meer wat mee . En dan heb je een paard van 2,5 miljoen in de wei .

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 12:49

Die is niet vermist joh, die staat gewoon in de zoveelste kliniek

Een trieste zaak, merrie was echt een glansrijk carriere tegemoet gegaan als ze beter terecht was gekomen

Lida

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 13:06

Wat hebben wij weer allemaal leuk een mening, maar is er misschien ook nog iemand die het erg vindt.

Wat zeuren jullie nou allemaal, als het bij jullie zelf fout zou gaan om de een of andere reden en je raakt je ziel en zaligheid kwijt dan moet iedereen medelijden hebben maar bij deze mensen niet bah wat een nare mentaliteit.

Deze mensen zijn ondernemers en die lopen een risico zoals er vele zijn maar om nou van die stumperige opmerkingen te maken, ga eerst eens 3 volle manen in die mensen hun schoenen lopen en kom dan met je verhaal.(dan ken je de waarheid)

Er zijn toch genoeg mensen die denken dat zij olympisch materiaal op stal hebben staan die hoor je alleen niet in de media.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 13:08

Denk dat ze dit soort praat over haar, zelf over zich heen heeft geroepen.
Had ze wat slimmer geweest in haar uitspraken hadden er nu heel andere antwoorden gestaan.

dat merk je bij haar, maar dat merk je zelfs op bokt bij de mensen met altijd een grote bek, maar er dan niks van waar maken.

Lida

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 13:10

Dacht dat wel bekend was dat media dingen verdraait anders heeft het geen nieuwswaarde, willen altijd een one-liner voor effect nou dat is gelukt.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 13:15

ach je kan nog zo een goed peerd hebben, als je geen talent heb lukt het toch niet

Mr_PLH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 13:21

op eurodressage staat dat als je haar ziet dat je dan de politie moet bellen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 13:32

Los van alles is het natuurlijk knap zuur als zo een mooi bedrijf over de kop gaat. Zeker mooie paarden die verkocht gaan worden onder de prijs dat ze eerder te koop stonden.

Laten we eerlijk zijn, als wij in zo een situatie terecht komen, zullen we toch ook alle middelen grijpen om dure dierbare bezittingen buiten een openbare verkoop te houden? Stel dat dat beest geen 2,5 miljoen gekost heeft, maar 1,5 miljoen, maar nu bij de veiling maar 1 miljoen op gaat brengen, omdat hij wellicht niet meer zo goed is, olala, misschien niet meer dan 10.000 waard is, ga je dat toch niet veilen? Dan houd je je naam toch een beetje hoog?

Of dat er door boze tongen van alles beweerd wordt en het paard zo de grond in wordt geroddeld dat het ineens geen raggel meer waard is en bij die openbare verkoop voor een prikkie weggaat en dan door de nieuwe eigenaar naar de top wordt gereden.

Ach misschien loopt dat beestje al voor tig miljoen in Amerika drachtig rond te lopen. Horen we binnenkort van een onbekende amerikaanse op de OS

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 13:35

runningkawa schreef:
Denk dat ze dit soort praat over haar, zelf over zich heen heeft geroepen.
Had ze wat slimmer geweest in haar uitspraken hadden er nu heel andere antwoorden gestaan.

dat merk je bij haar, maar dat merk je zelfs op bokt bij de mensen met altijd een grote bek, maar er dan niks van waar maken.

Ik heb het interview toen gezien en het enige wat ik me herinner is dat ze zie dat het haar droom was om Anky te verslaan in Peking.
Is dat nu zo erg? Mogen mensen geen droom meer hebben.
Wat ik me ook herinner is een vrouw die verschrikkelijk blij en trots was op haar paard. Ik vind het bijzonder sneu dat het nu zo gelopen is voor haar.

Ook geloof ik niet dat ze Poetin verreden zou hebben. Het voordeel van veel geld is dat je ook goede begeleiding kan betalen en dat had ze.

Jammer toch dat ik bij veel mensen een soort leedvermaak proef over deze kwestie. Zelf vind ik het alleen maar heel triest voor deze mensen.

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 13:37

Lida schreef:
Dacht dat wel bekend was dat media dingen verdraait anders heeft het geen nieuwswaarde, willen altijd een one-liner voor effect nou dat is gelukt.

In Studio Sport is een keer een reportage gemaakt waarin Mart Smeets bij de familie Van der Zwam op bezoek ging. Patty zei daarin letterlijk dat ze de OS wilde behalen met Poetin en dat ze daar alles voor over had. Ze volgde trainingen met Poetin in Duitsland en er werd niet zo nauw op de centjes gelet. Ze lieten Patty samen met haar man uitvoerig aan het woord en ik kan me niet voorstellen dat daar nou zoveel in is geknipt en geplakt door de NOS. Ze zat echt op een roze Olympische wolk....
En inderdaad, die uitspraken die hier in dit forum over de familie Van der Zwam worden gedaan, hebben ze zelf op zich afgeroepen.
Jammer van de merrie, maar dit is een beetje eigen schuld, dikke bult.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 13:48

Iedereen die ver boven die Zdubbelendwars rijdt wil diep in zijn hartje naast Anky rijden. Kom nou zeg, waar train je voor als je een goed paard hebt en het gaat goed.

Ruik weer afgunst naar die mensen die wel het geld hebben voor een mooie accomodatie, goede dure begeleiding, dure paarden.

Hoezo eigen schuld dikke bult? Snap ik echt niet hoor. Zeggen jullie dit straks ook als Anky haar zwikkie moet veilen? Eigen schuld met haar rollkuhr? Waar rook is, is vuur? Dat een ander haar nadoet en zijn paard kapot rijdt is de schuld van Sjef