Wou dat mijn merrie zo makkelijk op de trailer ging, ik heb er al eens iemand bij gehad, maar toen ging het goed, maar toen ze weer thuis was ging het echt niet meer.
Dus ik heb in dat soort dingen geen vertrouwen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

parouscha schreef:Goh wat gaaf!
Wou dat mijn merrie zo makkelijk op de trailer ging, ik heb er al eens iemand bij gehad, maar toen ging het goed, maar toen ze weer thuis was ging het echt niet meer.
Dus ik heb in dat soort dingen geen vertrouwen

PolitieTed schreef:Heb niet heel het topic gelezen, dus weet niet of het al gevraagd is, maar hoe duur is dit? Mijn paardje is ook echt niet te laden en ben dus een beetje aan het rondkijken hiervoor.
MoniqueT schreef:Ook hier goede ervaringen. Onze Levi is er twee jaar geleden geweest en gaat nog steeds goed op de trailer.
MoniqueT schreef:Ik lees net op de site van Dream Stables dat ze alweer gaan verhuizen. Dat is de derde keer in twee jaar tijd ... Wie weet waar ze nu weer naar toe gaan?
dat zou handig zijn voor mij
daar staan meerdere stallen te koop incl binnebak weiland etc, geloof 3 verschillende in totaal Renske20 schreef:misschien wel naar hoogeloondat zou handig zijn voor mij
daar staan meerdere stallen te koop incl binnebak weiland etc, geloof 3 verschillende in totaal
MoniqueT schreef:Jammer van deze prachtige locatie, ze zouden hier toch voor minimaal twee jaar heen gaan? Weet je waarom ze weg gaan?
Ben blij als hij weer naar huis komt want ik mis hem wel hoor. Ik wil weer gewoon iedere dag rijden!
Kliko schreef:Renske20 schreef:misschien wel naar hoogeloondat zou handig zijn voor mij
daar staan meerdere stallen te koop incl binnebak weiland etc, geloof 3 verschillende in totaal
Jaja, wanneer ga je mee kijken??!!![]()
Citaat:jaaa das een goeie, was meteen t 1e wat ik dacht toen ik je topic weer zag haha
wil nml nogsteeds mee