Alleen maar over paarden praten?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Re: Alleen maar over paarden praten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 19:49

Anoeska schreef:
Ik probeer juis zoveel mogelijk te voorkomen om met niet-paardenmensen over paarden te praten. Ik vind er namelijk niks aan om over jip-en-janneke paardendingetjes te praten (oh, en moet je je je paard dan ook borstelen?? en ga je er dan op rijden? Oh echt, iedere dag??? blah blah blah). En op niveau over paarden praten kan kan toch alleen met paarden mensen.

Ja, dat heb ik ook al voorgehad: "Ooh, en is dat dat echt zo dat als je links trekt, je paard naar links gaat?" "Eh ..."
Met andere mensen over paarden praten probeer ik eigenlijk te vermijden, want die luisteren dan toch niet of gegrijpen het niet Ik heb dan wel weer geluk dat er nog iemand in mijn klas zit die zelf een paard heeft. We zaten dan een keer per 3 naast elkaar in de klas, ik in het midden, naast dat meisje en een vriendin. En telkens wanneer we dan over onze paarden begonnen, zat mijn vriendin daar van 'Zijn jullie nu wéér bezig? '

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 20:11

hmm.. mijn vriend en ouders worden wel eens gek van me, maarja, wat wil je, als al mijn vrije tijd naar de paarden gaat?

mijn vriend is soms weleens jaloers:
je gaat nog meer naar dat stomme paard dan naar mij!!!!

hihi sja, er is nog altijd onderscheid tussen 'vriendjes'en 'vriendjes':D

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 20:46

Ik probeer niet teveel over paarden te praten met mensen buiten de paarden. Als ze ernaar vragen houd ik het meestal kort. Krijg weleens de klacht dat ze alle woorden uit me moeten trekken en dat hoor ik verder niet vaak
Ben altijd bang dat ik er teveel en te diep op inga dus dan zeg ik maar niet teveel, meestal is het toch een vraag uit beleefde belangstelling

Er zijn zelfs mensen van mijn studie waar ik veel mee omga die geen idee hebben dat ik iets met paarden heb
Mijn begeleider kwam er laatst toevallig achter, omdat ik een datum niet kon komen ivm het kamioenschap jonge springpaarden. (en daar kom ik toch alweer een jaar of twee vrij veel )

Ik heb trouwens ook altijd heel veel andere dingen om over te praten buiten de paarden