skaten met me shettie van 68 cm.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

corky

Re: skaten met me shettie van 68 cm.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 12:29

ja is ook zo maar ieder z'n eigen stijl toch.en jullie verzinnen er zelf dingen bij dat vind ik dus niet nodig.

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 12:32

corky schreef:
ja is ook zo maar ieder z'n eigen stijl toch.en jullie verzinnen er zelf dingen bij dat vind ik dus niet nodig.

nou verzinnen is het niet. ik in iedergeval niet..
er kan van alles mis gaan.. en dat is vooral aan de orde gebracht..

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 12:32

Idd pietpiraat. En als je er zelf op in bijft gaan kan je weer tegenreactie verwachten.
Ennuh, wat is er bij verzonnen dan?
Maar Corky, leg de situatie eens uit dan waar je geskate hebt?

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 12:33

Allegra schreef:
Idd pietpiraat. En als je er zelf op in bijft gaan kan je weer tegenreactie verwachten.
Ennuh, wat is er bij verzonnen dan?
Maar Corky, leg de situatie eens uit dan waar je geskate hebt?

ja want dat staat er niet duidelijk bij

corky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 13:15

een pad met daarom heen gras als je oversteekt over het gras zit ons weiland het is een voet pad dus geen auto's.maar ja goed er kan altijd wat gebeuren dat zeg ik zelf ook maar jullie verzinne er auto's en kinderen bij die verongelukken.maar goed ik heb verder geen zin om hier op in te gaan vind het best zo heb me verhaal gedaan en daar heb ik leuke en onbezorgde reacties op gekregen zoals altijd op bokt.wil alleen even zeggen dat het niet nodig is.maar goed daar zullen jullie anders over denken.ik ga hier in iedergeval geen discussie meer over voeren dus einde verhaal voor mij

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 15:09

corky ik neem aan dat je begrijpt dat ik sarcastisch was over het loslaten op de snelweg. Ja en ik kan me een heeeeeleboel dingen indenken die je verkeerd kunt doen met je pony of paard want ik heb er ook al een heeeeleboel gezien-jij ook als je een goeie vijftien jaar ouder bent als nu Wil niet zeggen dat ik idiote dingen ook ga DOEN dus geen dierenbeul imo

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 16:38

Wat is hier nou weer raar aan, ik skate elke vrijdagmiddag met mijn shetlanders

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 16:39

Mariek ik skate alleen trainingsgericht met mijn shet - dat is heeeel wat anders!

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 16:40

Urielle schreef:
Mariek ik skate alleen trainingsgericht met mijn shet - dat is heeeel wat anders!

ik springgericht

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 16:40

Die van mij is na het skaten veeeel makkelijker tot rijkunstige ontspanning te brengen.
Ik heb het uitgebreid met Anky overlegd en zij zei dat het absoluut geen kwaad kon.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 16:42

ja maar Anky heeft ook een rechtszaak moeten houden tegen dat tijdschrift over haar trainingspraktijken....

Kim lekker SGW met je Shet op skeelers

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 16:44

misschien dat het trouwens helpt als ik de zigzagappuyement aanleer aan de lange lijnen en er op skeelers achter ga hangen?

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 16:44

Nee, het paard moet skeelers onder, anders krijgt hij het nooit goed onder de knie Urielle, dat snap je toch wel!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 16:46

hmmz, maar die wieltjes zijn best stroef, misschien beter met Noren onder het ijs op?

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 16:48

Urielle, maak me niet belachelijk, ik probeer hier een serieuze discussie te voeren.

Het lijkt me niet echt realistisch om een paard noren aan te trekken of wel

Zullen we het dan maar bij het skeeleren houden zodat het voor iedereen leuk blijft!!!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 16:49

sorry, ik probeerde een vrolijke noot aan te brengen *proest*

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 19:19

Wel leuk ja maar zoals velen al zeggen.....>>>:
Het is erg gevaarlijk en onverantwoordelijk....

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 22:09

corky schreef:
een pad met daarom heen gras als je oversteekt over het gras zit ons weiland het is een voet pad dus geen auto's.maar ja goed er kan altijd wat gebeuren dat zeg ik zelf ook maar jullie verzinne er auto's en kinderen bij die verongelukken.maar goed ik heb verder geen zin om hier op in te gaan vind het best zo heb me verhaal gedaan en daar heb ik leuke en onbezorgde reacties op gekregen zoals altijd op bokt.wil alleen even zeggen dat het niet nodig is.maar goed daar zullen jullie anders over denken.ik ga hier in iedergeval geen discussie meer over voeren dus einde verhaal voor mij

En wat zit er dan aan de andere kant waar jullie weiland niet zit?
In je eerste post zei je nog dat mensen langs de WEG stonden te kijken... Of er dan auto's rijden of niet, gevaarlijk blijft het want hij kan ook over een klein kind op een fietsje heen lopen.
En we zitten er geen dingen BIJ TE VERZINNEN, we GEVEN EEN VOORBEELD. Heel iets anders imo.

Maar goed, ik heb inmiddels met mijn trainer (E. Gall) overlegt, en hij vond het ook wel wat om met mijn fjord te proberen Dus morgen bind ik bij mezelf de skates onder, en bij mijn fjord (ja, anders heeft het idd geen zin ) en dan gaan we is ECHT trainen :D
Ow, en ik had bedacht dat ze idd ook we langs de scooter kon rennen! Goed voor de conditietraining man!:D:D:D

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 22:14

Is wel leuk maar gevaarlijk

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 22:15

Allegra schreef:
Maar goed, ik heb inmiddels met mijn trainer (E. Gall) overlegt, en hij vond het ook wel wat om met mijn fjord te proberen Dus morgen bind ik bij mezelf de skates onder, en bij mijn fjord (ja, anders heeft het idd geen zin ) en dan gaan we is ECHT trainen :D
Ow, en ik had bedacht dat ze idd ook we langs de scooter kon rennen! Goed voor de conditietraining man!:D:D:D

Goh, ik denk dat Edward dan met Anky heeft gebeld!!
Anky kan hier beter patent op aanvragen, voordat bijvoorbeeld HPMinderhoud het ook nog gaat overnemen

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 22:19

Allegra schreef:
corky schreef:

En wat zit er dan aan de andere kant waar jullie weiland niet zit?
In je eerste post zei je nog dat mensen langs de WEG stonden te kijken... Of er dan auto's rijden of niet, gevaarlijk blijft het want hij kan ook over een klein kind op een fietsje heen lopen.
En we zitten er geen dingen BIJ TE VERZINNEN, we GEVEN EEN VOORBEELD. Heel iets anders imo.

Ik had al eerder beloofd een Shetlander tot lichte tour op te gaan leiden, dus ik met skeelers aan erop - en je mag met een Shet bij de paarden starten weet ik nu. Maar we hadden ook al bedacht dat je zigzagappuyementen veel handiger aanleert met skeelers
En Mariek, belde met Anky en bleek dus echt dat die dat al jaren deed! Dat is gewoon de clue die we al jaren misten, echt waar!

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 22:22

Die WE misten? Die JULLIE missen.

Ik train al jaren bij Anky met deze excentrieke SKEELERmethode *haalt haar neus op*

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 22:25

echt grof dat je het dan nog niet gedeeld hebt hier op Bokt!

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 22:30

Ruik ik hier soms enige jaloezie?

Wat dacht jij, weet je hoeveel geld ik betaal voor mijn persoonlijke training van Anky?
Ga zelf bij Anky trainen

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 22:34

Mariek, ik dacht dat jij dressuur af wilde schaffen.
Vanwaar die lessen bij Anky???