Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
corky schreef:ja is ook zo maar ieder z'n eigen stijl toch.en jullie verzinnen er zelf dingen bij dat vind ik dus niet nodig.
Allegra schreef:Idd pietpiraat. En als je er zelf op in bijft gaan kan je weer tegenreactie verwachten.
Ennuh, wat is er bij verzonnen dan?
Maar Corky, leg de situatie eens uit dan waar je geskate hebt?
Urielle schreef:Mariek ik skate alleen trainingsgericht met mijn shet - dat is heeeel wat anders!
corky schreef:een pad met daarom heen gras als je oversteekt over het gras zit ons weiland het is een voet pad dus geen auto's.maar ja goed er kan altijd wat gebeuren dat zeg ik zelf ook maar jullie verzinne er auto's en kinderen bij die verongelukken.maar goed ik heb verder geen zin om hier op in te gaan vind het best zo heb me verhaal gedaan en daar heb ik leuke en onbezorgde reacties op gekregen zoals altijd op bokt.wil alleen even zeggen dat het niet nodig is.maar goed daar zullen jullie anders over denken.ik ga hier in iedergeval geen discussie meer over voeren dus einde verhaal voor mij
Allegra schreef:Maar goed, ik heb inmiddels met mijn trainer (E. Gall) overlegt, en hij vond het ook wel wat om met mijn fjord te proberenDus morgen bind ik bij mezelf de skates onder, en bij mijn fjord (ja, anders heeft het idd geen zin
) en dan gaan we is ECHT trainen
:D
Ow, en ik had bedacht dat ze idd ook we langs de scooter kon rennen! Goed voor de conditietraining man!:D:D:D
Allegra schreef:corky schreef:een pad met daarom heen gras als je oversteekt over het gras zit ons weiland het is een voet pad dus geen auto's.maar ja goed er kan altijd wat gebeuren dat zeg ik zelf ook maar jullie verzinne er auto's en kinderen bij die verongelukken.maar goed ik heb verder geen zin om hier op in te gaan vind het best zo heb me verhaal gedaan en daar heb ik leuke en onbezorgde reacties op gekregen zoals altijd op bokt.wil alleen even zeggen dat het niet nodig is.maar goed daar zullen jullie anders over denken.ik ga hier in iedergeval geen discussie meer over voeren dus einde verhaal voor mij
En wat zit er dan aan de andere kant waar jullie weiland niet zit?
In je eerste post zei je nog dat mensen langs de WEG stonden te kijken... Of er dan auto's rijden of niet, gevaarlijk blijft het want hij kan ook over een klein kind op een fietsje heen lopen.
En we zitten er geen dingen BIJ TE VERZINNEN, we GEVEN EEN VOORBEELD. Heel iets anders imo.
Maar goed, ik heb inmiddels met mijn trainer (E. Gall) overlegt, en hij vond het ook wel wat om met mijn fjord te proberenDus morgen bind ik bij mezelf de skates onder, en bij mijn fjord (ja, anders heeft het idd geen zin
) en dan gaan we is ECHT trainen
:D
Ow, en ik had bedacht dat ze idd ook we langs de scooter kon rennen! Goed voor de conditietraining man!:D:D:D