alleen ken ik niemand die bij Anky werkt(e) dus controleren...dat kan k zelf dan nie maar we wachten rustig af!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
alleen ken ik niemand die bij Anky werkt(e) dus controleren...dat kan k zelf dan nie maar we wachten rustig af!!

) 

xxxvagoxxx schreef:ten vierde niet alle shetlanders moeten dik zijn !! ook smal kan !
WEL HEEL ERG SMAL KUNNEN SHETLANDERS DAN ZIJN VOOR 4 JARIGE![]()
Maar zo te zien ben je vanaf gister pas geregistreerd dus je vond het wel leuk om lekker penny te doen whahahaha![]()
Enne jij 16 check je foto je hebt amper T*****![]()
En vooral als je 16 bent ga je niet op een shet zitten.
Van 2 ofzo.
Nou jij bent denk ik wel weer uitgebokt op bokt
Fijn he als je penny gaat doen wordt je snel teneer gekeken
En je beweerde net nog dat je hem voor de kar wilde laten wennen.
Nou geef het telefoon nummer van anky maar hoor.
charly16V schreef:en voor de peesjes , die passen heel goed en ze geven druk en ondersteuen....ze lijken mss wel te groot maar dan is dit door de fotokwaliteit
Coentjuh schreef:charly16V schreef:en voor de peesjes , die passen heel goed en ze geven druk en ondersteuen....ze lijken mss wel te groot maar dan is dit door de fotokwaliteit
rare fotokwaliteit dan

xxxvagoxxx schreef:Jus_dOrange: Moet je denk ik even het hele topic lezen
nee toch?
maar moet je maar is even goed lezen wat zei allemaal over mij zegt enzo.
XchantjuhX schreef:Ik heb ook de foto's niet hoor... dus naar wie heb je ze wel gestuurd dan?
en (slechte) fotokwaliteit die peesjes vergroot ken ik niet... of is dat ook belgisch?nee toch?

xxxvagoxxx schreef:Jus_dOrange: Nergensmaar moet je maar is even goed lezen wat zei allemaal over mij zegt enzo.
En wat voor onzin dingen ze zegt nou dan kan je het misschien begrijpen het hoeft niet maar ik denk dat de meestte het wel begrijpen.
Want iedereen denkt nu dat ze penny is.
En wel meerdere reageren volgens jou dan vreemd
charly16V schreef:hij is al 4jaar
en al die elastieken da is mss geen elastiek da is materiaal om hem op te leren voor een karretje later, mss doe jij het jouw paardje niet aan, maar hij heeft er geen last van en vind het leuk !
aub antwoord alleen als je teminste iets van paarden kent !
charly16V schreef:kheb ook niet gezegd dat ik op de foto aan het leren was voor de kar ik was bezig....