Maar als ze eenmaal ingelopen zijn ... zitten ze echt heerlijk
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Daar reed ik iedere dag mijn knieholte mee stuk en er kwam ook helemaal een rare vouw in bij die boog enzo...die gaan dus terug naar de fabriek om ingekort te worden.
Saskia9 schreef:dat ligt er denk ik maar net aan hoeveel je ze aan hebt,
doe je ze elke week 1 kwartiertje aan,
dan duurt het inlopen langer dan wanneer je ze elke dag een uur aan hebt
) Myrz schreef:Saskia9 schreef:dat ligt er denk ik maar net aan hoeveel je ze aan hebt,
doe je ze elke week 1 kwartiertje aan,
dan duurt het inlopen langer dan wanneer je ze elke dag een uur aan hebt
Denk wel dat ik zo'n 2 uur per dag erop ga lopen.. (honden uitlaten enzo..)
Saskia9 schreef:de goedkoopste is 200 euro die daarna is 290
mij werd aangeraden dat als je meer dan 3 kee rin de week reed,
sowieso niet die van 200 euro te nemen omdat dat leer anders lelijk word
dus ik heb die van 290 euro!
wel meer geld maar uiteindelijk wel meer plezier !!
) Elke leren laars zakt iets naar beneden als ie ingelopen is. Dus wij raden mensen aan om de eerste maanden met een verhoging in de laars te lopen zodat je niet zo;n last van je knieholtes hebt en wanneer de laars wat is "ingezakt" kun je ze eruit halen.
Alayda schreef:Heey Sas, ik heb niet alles gelezen dus misschien heb je deze tip al gekregen.
Bij de schoenmaker verkopen ze verhogingen voor onder je hak. (wij verkopen ze ook) Elke leren laars zakt iets naar beneden als ie ingelopen is. Dus wij raden mensen aan om de eerste maanden met een verhoging in de laars te lopen zodat je niet zo;n last van je knieholtes hebt en wanneer de laars wat is "ingezakt" kun je ze eruit halen.
Het is dus alleen een zooltje voor onder je hak, meer niet.
Succes!
Groetjes Anne
gomir schreef:Ik heb vandaag voor de derde keer met die van mij gereden. Zit eigenlijk wel ok, alleen iets hoog in mijn knieholte. Zal er voorlopig nog maar niet mee op mijn springzadel gaan zitten...
(cm of 5 te kort
)
ik krijg ze pas in november