Wat dénken ze wel niet? Wat denken ze van hun naam??Een beetje winkel met klantvriendelijkheid biedt z'n excuses aan en geeft je de keus: nieuwe of je geld terug.
Je moet het hier zéker niet bij laten zitten, hoor!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat dénken ze wel niet? Wat denken ze van hun naam??
zo hoort een ruitersportzaak toch niet met klanten om te gaan? Ik zou echt helemaal flippen daar in die winkel

) Maar ik had gehoord dat dat staalmoeheid ( zoiets
) heet. 
Citaat:Trouwens van het zelfde matriaal maken ze ook bitten, je moet er toch ook niet aan denken dat als je paard er eens hard op bijt, dat ding knapt of breekt?
leonietje schreef:Ik zou er echt werk van gaan maken, via de fabrikant, en ook vertellen dat je zo onbeschoft bent behandeld,
Dit heb ik nog nooit gehad. Ik zou terug gaan naar de winkel.
je hoort wel eens dat stijgbeugelriemen breken maar zo'n stijgbeugel
Ik zou zeker terug gaan naar de winkel ( maar dat zegt iedereen al ) want stel je voor dat je net aan het opstappen was dan donderde je zo naar beneden. ShannaY schreef:Het was bij Sta-Rho in Rhoon, niet zo'n hele grote winkel, ze doen wel vaker moeilijk met de klanteservice..
Maar een update, ik ben gisteren met mijn moeder langsgegaan, en tot onze verbazing werd het vergoed, we mochten een nieuw
paard, maar een ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen, dus heb nu de koperen symetrische van kieffer genomen, zijn ook argentan, dus weer iets mooier.
Trouwens, over het bit dat kan breken, dat zei ze dus ook nog, koper is nu eenmaal zachter, dan moet je geen koper kopen.. maar in hoeveel (duurdere) bitten zit tegenwoordig koper verwerkt?
Dat heb je goeg geregeld!!!! Je bedoeld vast paar, ik heb het een paar keer moeten lezen om het te begrijpen
Maar super dat je tenminste nu wel netjes behandeld werd. ShannaY schreef:Het was bij Sta-Rho in Rhoon, niet zo'n hele grote winkel, ze doen wel vaker moeilijk met de klanteservice..
Maar een update, ik ben gisteren met mijn moeder langsgegaan, en tot onze verbazing werd het vergoed, we mochten een nieuw paard, maar een ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen, dus heb nu de koperen symetrische van kieffer genomen, zijn ook argentan, dus weer iets mooier.
Trouwens, over het bit dat kan breken, dat zei ze dus ook nog, koper is nu eenmaal zachter, dan moet je geen koper kopen.. maar in hoeveel (duurdere) bitten zit tegenwoordig koper verwerkt?