Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Billy schreef:Dundijk, denk je nou echt dat die man 's ochtejds opstond en tijdens het ontbijt gezegd heeft : Kom, ik ga vandaag eens een veulen ophangen?
Doe niet zo dom, dit is gewoon een krom ongeluk, en hij zal het er zelf het moeilijkst mee hebben denk ik zo.
Hij heeft het veulen zelf gefokt, dus het is allemaal al erg genoeg voor hem zonder dat een stel pennymeisjes allemaal kinderlijke beschuldigingen uit de lucht plukt....
Billy schreef:Dundijk, denk je nou echt dat die man 's ochtejds opstond en tijdens het ontbijt gezegd heeft : Kom, ik ga vandaag eens een veulen ophangen?
Doe niet zo dom, dit is gewoon een krom ongeluk, en hij zal het er zelf het moeilijkst mee hebben denk ik zo.
Hij heeft het veulen zelf gefokt, dus het is allemaal al erg genoeg voor hem zonder dat een stel pennymeisjes allemaal kinderlijke beschuldigingen uit de lucht plukt....
L0veR0sanna schreef:Je bind een veulen toch ook niet vast aan een touw als die nog niet gewent is zonder zn moeder te zijn, vooral niet als er niemand bij is. we hebben vandaag ons veulen ook even bij de moeder weggehaald en aan een touw gezet ( we waren er natuurlijk wel bij) maar het veulen raakte ook direct in paniek en liet zich vallen. gelukkig is het wel goed gegaan omdat we erbij waren en haar dus direct los gemaakt hebben
DunDijk schreef:
Dit is geen krom ongeluk.
Dit is een onodig ongeluk!
runningkawa schreef:Maar aan de andere kant, deed hij het zo misschien al jaren
En dan ga je er niet vanuit dat het nu wel ineens fout gaat.
Vind daarom de titel ook niet echt passend.
Als die man dit had geweten, kan ik me niet voorstellen dat hij was gaan rijden.
Maar achteraf is alles wel heel makkelijk...
Sylvia schreef:Ptries, de eigenaar van de stal van de TS verzint dit niet hoor...![]()
Onzin... Ik vraag me af of TS wel eens heeft meegemaakt wát men zoal kan verzinnen... En wat een óngeluk teweeg kan brengen.