Maar dat moet iedereen voor zichzelf weten hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Romkabouter schreef:Nee hoor, westernmensen hebben gewoon veel meer last van stress als ze op het paard zitten en moeten dat met een sigaret in bedwang houden.
Tja, dressuurmensen zijn gewoon relaxter EN zijn serieuzer met hun paard bezig en hebben daardoor geen tijd om te roken
En in de binnenbak ook niet! 
En roken op stal vind ik ook gevaarlijk.... MSQuincyTE schreef:Wat een rare man omdat te vragen om zijn paard vast te houden omdat hij een peuk wou draaien

Quellian schreef:M'n reactie uit het andere topic of je rookt te paard:
Oh jawel hoor
Lekker ontspannen een peukie tijdens het uitstappen. Is net zo lekker als roken na de sex
wezentjeu schreef:héhé, hoe mensen zich hier druk over maken, schitterend gewoonweg.. ik ben ook één van die criminelen die rookt op een buitenrit en heb reeds 6x het bos in de fik gestoken..
nu goed, even serieus.. roken in een binnenbak heb ik nog nooit gedaan, roken op een stal zelf ook niet (dacht eigenlijk dat het niet toegelaten was om te roken in de bak) aangezien mijn paardje op een boerderij sta, steek ik af en toe een sigaretje op.. ik verzamel ze allemaal in een potje en dat werp ik dan in de vuilbak..
buiten rook ik op een wandeling van ca. 2u ongeveer 2 sigjes.. gewoon omdat ik het zooooo ontspannend vind.. ik heb nog nooit iemand meegehad op wandeling die daar maar enig probleem van heeft gemaakt.. mensen weten ook dat ik voorzichtig ben met mn peuk en m niet in het bos ga werpen.. ik ben dus ook zo iemand die ze meeneemt in het doosje.
ik vind het echt zo belachelijk dat mensen hier zich zo kwaad over kunnen maken.. zolang er geen hinder is , waarom dan niet? als iemand zich nu gelukkiger of meer ontspannen kan voelen door een sig te roken op zn paard, laat die persoon toch doen en gun het hem.. pas als jou paard in brand vliegt of begint te hoesten of het bos in de fik vliegt mag je zeuren.. maar laat het verder zitten , er zijn genoeg andere dingen waaraan je je kan ergeren ...