Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Breitling schreef:nou ik vind het ook niet bepaald aandacht trekken. Ik heb bruin genomen omdat ik het mooi vind en omdat ik er niet van hou om alles preccies het zelfde als een ander te hebben (maar dat is met alles zo) En als mijn paard nog de mogelijk heid heeft om te starten start ik ook in champange met blauw omdat ik dat mooier vind staan bij bruin als champange zwart of wit zwart.
Dat heeft toch niks met aandacht trekken te maken maar meer met wat je mooier vind of niet?
#Ymke# schreef:Patos, ik wil dus absoluut niet een bruin tuig om op te vallen. Ik ben zelf net pas begonnen met wedstrijden en vind het juist een beetje eng om in het bruin ook te starten. Juist omdat je er meer mee opvalt. . M'n bruine tuig is omdat IK het mooi vind..
Ben het met je eens dat er veel mensen zijn die ermee starten om de aandacht..
LiSSy schreef:ik meende dat we een discussie hadden over bruin tuig, wat jij van mij denkt interresseert me geen zier en dat is hier ook helemaal niet aan de orde.
Breitling schreef:dat ik niet het zelfde wil als ieder ander wil toch niet zeggen dat ik wil opvallen. Ik vind het gewoon niet leuk en niet mooi om preccies het zelfde te hebben als een ander, dat heeft niks met opvallen te maken. (en dat is niet alleen met rij spullen zo maar ook in het dagelijks leven) En verder ben ik ook niet een persoon die constant bezig is met of mensen me wel zien ofzo. Ik koop gewoon wat IK mooi vind. Ik wil gewoon netjes, sjiek en mooi voor de dag komen met mijn paard en of dat nou in het zwart of bruin is maakt dan toch niet uit?
LiSSy schreef:en op bruin poets je eventuele beschadigingen veel makkelijker weg met een beetje hamanol
Loenz schreef:Op sommige paarden vind ik bruin wel mooi staan...maar je ziet het ook nooit terug in de hogere klassen.
LiSSy schreef:hamanol is lederdressing van stubben. zit in een oranjekleurige tube
ymke: daarom reageer ik ook niet meer op haar
Breitling schreef:trouwens een beetje jammer dat ineens heel veel mense over gaan op bruin... overal lees je nu te koop wegens overgang naar bruin.