Het gaat de goede kant op met Lucas!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_

Re: Het gaat de goede kant op met Lucas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 11:01

haha chirurgisch staal zeker, op een bepaalde plaats... Schijnheilig

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 11:22

Ja zoiets ja Haha!

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 14:34

haha nee misschien niet verstandig nee...hoe lang denk je dat het nog duurt met dat stuk staaldraad? Haha!

Eej morgen kom je wel kijken he? Ik zie je zo wel!

laida

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 21:07

hey anna,
echt fijn dat het nu zo goed gaat.Nu wel zo houden .
ik hoop dat ik je snel een keer zie rijden op lucas.
groetjes anja

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 04:02

Ik wil der op! Ik wil der op!
En ik wil ook een Lucas... Anna en Amber wel Lucas hebben en ik niet.

Maar Anna, als je toch iedereen hun knollen komt opzoeken moet je die van mij ook maar'ns een bezoekje brengen he! Ja

Echt super dat het nu zo goed gaat! Wel zo houden he?

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 08:30

AnnaBabs schreef:
haha nee misschien niet verstandig nee...hoe lang denk je dat het nog duurt met dat stuk staaldraad? Haha!

Eej morgen kom je wel kijken he? Ik zie je zo wel!

Haha staaldraad nog wel?? Weet niet hoe lang dat nog duurd.. maar ja eigenlijk moet ik daar gewoon sch*t aan hebben...

Zo was gister weer gezellig he Haha!
Ja kom kijken hoor!! Zie je strakkies

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 18:06

We zijn er vandaag weer geweest!! Maar zoals gewoonlijk schiet Anna weer eens niet op Knipoog
Dus moet ik hier maar iets leuks neer zetten...
Gister hebben we behoorlijk lang in de kroeg gehangen dus vandaag waren we alleen lichamelijk aanwezig Clown
Toch is het ontzettend goed gegaan!!
Anna heeft er weer opgezeten en heeft zelfs een aantal keer gedraafd.. Baalde wel dat ik vandaag geen digi bij had want het zag er alweer een stuk beter uit!! Ben nog steeds trots op ze allebei!
Maandag gaan we ook weer en dan zorgen we dat we allebei nuchter zijn Vork
Ik zal dan gelijk eens kijken of ik er met mijn staaldraadje op kom Haha!

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 20:01

Ik heb net al een verslag van Anna uit eerste hand gehoord Knipoog
Je had haar voor een gesloten deur afgezet, Amber Tong uitsteken
Was ze even langs mij gelopen en hebben we weer bij gekletst..
Morgen ga ik misschien even mee naar Lucas.. Kan ik hem even bewonderen Haha!

Volgende keer weer foto's he! Lachen Ik zal ook wel foto's maken als Anna zitles van mij krijgt Tong uitsteken

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 20:06

Ja Anna bedankt nou heb ik het weer gedaan... Maar wat jij kan kan ik ook!!!

Ik ben alleen maar goed als taxi chauffeur.. ben goed genoeg om mijn ribben te breken.. Goed genoeg om Lucas te poetsen.. Goed genoeg om de spullen weer op te ruimen.. Goed genoeg voor pakezel... en ja kan nog wel even doorgaan Knipoog Lucas was ook al niet lief.. ik haalde hem uit de wei met een heerlijke appel.. en meneer besloot dat mijn pink er wel lekker bij zou smaken Clown

De volgende keer maken we weer foto's als Anna tenminste dr digi mee neemt!!

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 20:58

Hej Anja! ik hoop dat dat snel gaat lukken...ik echt rijden op Lucas haha..heb vandaag al geoefend op de manege Knipoog

Vonne kom hier dan Tong uitsteken dan mag je er wel op!
Ennuh jij hebt dan wel geen lucas maar wel een Firefly Haha!
als ik ooit nog es geld teveel heb kom ik wel naar je schoonheid kijken hoor!

Heej Saartje het pooniemeisje Tong uitsteken Kon amber niks aan doen hoor dat ik voor een gesloten deur stond Haha! Maar wel fijn dat ik ff naar jou toe kon komen...vond het ook heel gezellig! vandaag ook trouwens, moeten we vaker doen! Ennuh niks geen foto's maken van de zitles Tong uitsteken anders ga jij mijn zitles aan jou niet leuk vinden hahaha Extreme duivel

oliebol internet doet weer moeilijk...ben zo terug

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 21:09

Zooo ben ik weer banketstaaf computer! Ik ga hem zo ff schoppen Haha!

Waar was ik?

nou verslag heeft Amber al voor me getikt..scheelt mij weer haha (zie je daar ben je ook al goed voor:P)

Anna en Amber hadden vrijdag inderdaad een beetje te diep in het glaasje gekeken..dus ik was wel een beetje onder invloed toen ik op Lucas zat. Maar volgens Michelle mag dat zolang ik maar niet op de openbare weg kom...

Hej maar wijffie zal ik nog een diel met je afsluiten dan? als ik nou morgen mijn digi meeneem...dan klim jij erop ok? scheit aan het staaldraad Haha! (en anders moeten we vantevoren misschien even die fles Smirnoff naar binnen werken..dan voel je niks meer Haha! Tong uitsteken)..ik rij wel terug Tong uitsteken

Ok en nu ga ik even slijmen...mensen die hier niet tegenkunnen: sla de volgende paar regels maar even over.

Amber ik ben je zo ontzettend dankbaar he! vind het ook heel lief dat je Lucas voor me poetst...mijn zooi achter mijn kont opruimt en met de auto rijdt! en dat je je ribben voor me breekt (al mag je dat dus niet meer doen he?)

Zo ik ga weer even sociaal doen tegen mijn vriendje! Morgen meer goed nieuws hoop ik!

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 21:22

haha een beetje te diep in t glaasje?? Te diep in de fles bedoel je?!?!?!... toen we naar de andere bar in die kroeg zijn gegaan heb ik alleen nog een fles malibu op en met esther samen nog een fles van die butterscotsch (of zoiets) borrels Clown

Ja ik heb schijt aan mn staal.. bind wel iets om mn enkel en klim erop.. maar ja die foto's... ik blijf niet echt plakken op foto's Tong uitsteken en is goed.. dan rijd jij maar terug.. Knipoog

En over die "slijm woorden" Die zijn behoorlijk goed voor mijn ego Haha!
Geloof me meissy doe het graag voor jou en "mijn" Lucas (haha blijft leuk klinken) Clown
Heb je toen ook al verteld dat als ik ergens aan begin ik het ook af maak.. hoeveel moeite en tijd het me ook kost!!

jij kunt gewoon op me rekenen Haha!

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 21:29

jeeej!! ben blij met jou hoor!! Ja (Jeroen zit formule 1 te kijken..bah mannen Tong uitsteken)
Maar je gaat er morgen op, mooi!!

Die butterscotch wil ik ook!! dies lekker! haha Jeroen beweerde dat ie me dr uit gezopen had....jaja EGNIE! hij kwam 3 uur later aankakken wahah (ok toegegeven normaal drinkt ie me dr met gemak uit Haha!)

Zoo weer lekker offtopic!

vond echt dat Lucas braaf in draf ging! En hij zit ook best relaxed! vind hem in draf meer ontspannen dan in de stap...dan loopt ie een beetje te klooien..nou ik het daar toch over heb: Amber vergeet je dat hoofdstel morgen niet? even kijken of dat beter past...anders ga ik van de week even een nieuwe halen.

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 21:36

Stelletje zuiplappen!

Nogmaals, mooi dat het weer beter gaat! Houden zo! Lachen

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 21:39

Haha jeroen had ook net 3 pilsjes op Knipoog

Je kon idd goed zien dat de draf een stuk beter ging!! Heb mn hoofdstel net gepakt ga m nu ff invetten en leg hem dan in de auto.. anders vergeet ik hem toch weer!! Clown

nou zie je morgen weer ga nu met het hoofdstel aan de slag

Edit: invetspulletje gevonden.. Haha weer iets waar ik goed voor ben..
Binnen alles af gezocht.. niets te vinden.. misschien buiten in de schuur.. Dus ik naar de schuur (met vrij weinig kleding aan omdat het heet is in huis) en sta binnen begint het kei hart te regenen.. dus ja dan maar door de regen..
maar het hoofdstel is schoon Haha!
Heb wel veel voor jullie over he?!?!? Knipoog

Chely

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 09:11

nouja veel plezier en succes met lucas zo martelen.Tong uitsteken
Owja, je mag zo zat zijn als je wilt, zolang je niet op de openbare weg bent kun je niet bekeurd worden ( vraag me eigenlijk af hoe ze je rijbewijs willen innemen.....)
Deze zomer kom ik nog wel eens in de buurt van eindhoven/den bosch. En anders Anna.....ik naar jouw is even ver dan jij naar mij Knipoog

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 19:42

AnnaBabs schreef:
Heej Saartje het pooniemeisje Tong uitsteken Kon amber niks aan doen hoor dat ik voor een gesloten deur stond Haha! Maar wel fijn dat ik ff naar jou toe kon komen...vond het ook heel gezellig! vandaag ook trouwens, moeten we vaker doen! Ennuh niks geen foto's maken van de zitles Tong uitsteken anders ga jij mijn zitles aan jou niet leuk vinden hahaha Extreme duivel

Dan bied ik bij deze mijn exuses aan Bloos
Graag gedaan hoor! Ik vond het ook gezellig Lachen
Dan zorg ik wel dat jij mij eerst zitles geeft Tong uitsteken Maar foto's komen er Tong uitsteken
Wees maar lekker streng voor me.. Is goed voor mijn zit, zullen we maar zeggen Knipoog

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 20:33

Wahaha Meike...wedden dat er geen foto's komen? ik sta al genoeg voor banketstaaf op die andere foto's Tong uitsteken
Oh oh wat ga jij zweten bij de zitles hahaha Haha!

Yvonne ja das echt balen dat je in Amerika woont he? kan je niet gezellig meedrinken Tong uitsteken

Chely schreef:
nouja veel plezier en succes met lucas zo martelen.
Owja, je mag zo zat zijn als je wilt, zolang je niet op de openbare weg bent kun je niet bekeurd worden ( vraag me eigenlijk af hoe ze je rijbewijs willen innemen.....)
Deze zomer kom ik nog wel eens in de buurt van eindhoven/den bosch. En anders Anna.....ik naar jouw is even ver dan jij naar mij

Das mooi dat ik dat weet..dan kom ik voorlopig gewoon niet op de openbare weg met Lucas Tong uitsteken (vind het idd heeeeeeel erg knap als ze nu mijn rijbewijs al in kunnen nemen...ik wens ze veel succes Haha! ).
ennuh meis als ik mijn rijbewijs heb kom ik jouw kant uit hoor! zweerus!
Is al weer veel te lang geleden.

Amber je bent geweldig! wat zou ik toch zonder je moeten! Hoofdstel past gelukkig ook mooi Haha!

En jaja Amber heeft ook nieuws over Lucas, maar dat laat ik even aan haar over Knipoog

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 20:40

ok change of plans...ik ga even voor Amber typen

Pepijn had Lucas eerst gereden. Heel ff aan de longe, maar al vrij snel zei hij "Doe hem maar los". Lucas doet het echt goed! Alleen in de stap gaat ie af en toe nog een beetje in verzet, maar dat komt allemaal goed.
Toen Amber erop. Waar het aan lag weet ik niet, maar hij sprong een paar keer weg. geprobeerd om te draven, maar hij vond het maar niks, dus hebben ze dat even laten zitten. Op het einde ging het gelukkig wel goed! Soms is Lucas gewoon een stommerd haha! Maar Amber is wel mooi blijven zitten...daar had ie niet van terug Haha!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 20:40

AnnaBabs schreef:
En jaja Amber heeft ook nieuws over Lucas, maar dat laat ik even aan haar over Knipoog

Ja, deze keer was Lucas zeker straal bezopen?
Zo paard, zo (pleeg)moeder *LOL*

Kom op met dat verslag, anders verban ik jullie naar 't Ki(e)penhok Haha!

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 20:44

Ja wat dat betreft lijkt Lucas idd op zn pleegmoeder.. Met alcohol op gaat alles beter Tong uitsteken

Anna dank je voor het verslagje!!
Zo nu en dan sprong Lucas wel weg ja.. Maar dankzij de sterke armen van Pepijn voelde ik me toch wel heel erg veilig Haha!
Altijd fijn de armen van een man Tong uitsteken

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 20:52

Oscar schreef:

Kom op met dat verslag, anders verban ik jullie naar 't Ki(e)penhok Haha!

haha ik was je lekker voor Tong uitsteken..ik had al zo'n idee he..die Monique gaat dadelijk dreigen...zal es ff snel typen Haha!

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 09:43

Nou nou Anna, zo te zien krijg je concurrentie Knipoog (nja niet dat jij een concurrente wou zijn Tong uitsteken )

Maar super fijn dat het weer zo goed ging!! Ga zo door!

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 18:09

Hoi Anna,

fijn dat het nu zo goed gaat, hoorde van pepijn dat hij op bokt stond. Moest dit natuurlijk even checken, en jawel hoor. Heel fijn voor je dat het zo goed gaat met Lucas. Maar dat pakt pepijn ook wel slim aan hoor

Tot zo, ga even met pepijn mee naar je club.

Daag

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 10:34

Nou, ik heb Pepijn ontmoet Bloos Niet veel met hem gesproken omdat ik op het paard zat.. daarom ook niet gebeten Knipoog

Maar Anna en ik hebben een gezellige dag gehad.. Ik kom snel weer kijken als Anna erop zit Haha!