Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

AnnaBabs schreef:haha nee misschien niet verstandig nee...hoe lang denk je dat het nog duurt met dat stuk staaldraad?
Eej morgen kom je wel kijken he? Ik zie je zo wel!

Ik zal ook wel foto's maken als Anna zitles van mij krijgt
Lucas was ook al niet lief.. ik haalde hem uit de wei met een heerlijke appel.. en meneer besloot dat mijn pink er wel lekker bij zou smaken

dan mag je er wel op!
Kon amber niks aan doen hoor dat ik voor een gesloten deur stond
Maar wel fijn dat ik ff naar jou toe kon komen...vond het ook heel gezellig! vandaag ook trouwens, moeten we vaker doen! Ennuh niks geen foto's maken van de zitles
anders ga jij mijn zitles aan jou niet leuk vinden hahaha

(en anders moeten we vantevoren misschien even die fles Smirnoff naar binnen werken..dan voel je niks meer
)..ik rij wel terug 
en is goed.. dan rijd jij maar terug..
(Jeroen zit formule 1 te kijken..bah mannen
)
)

AnnaBabs schreef:Heej Saartje het pooniemeisjeKon amber niks aan doen hoor dat ik voor een gesloten deur stond
Maar wel fijn dat ik ff naar jou toe kon komen...vond het ook heel gezellig! vandaag ook trouwens, moeten we vaker doen! Ennuh niks geen foto's maken van de zitles
anders ga jij mijn zitles aan jou niet leuk vinden hahaha
![]()

Maar foto's komen er 

Chely schreef:nouja veel plezier en succes met lucas zo martelen.
Owja, je mag zo zat zijn als je wilt, zolang je niet op de openbare weg bent kun je niet bekeurd worden ( vraag me eigenlijk af hoe ze je rijbewijs willen innemen.....)
Deze zomer kom ik nog wel eens in de buurt van eindhoven/den bosch. En anders Anna.....ik naar jouw is even ver dan jij naar mij
(vind het idd heeeeeeel erg knap als ze nu mijn rijbewijs al in kunnen nemen...ik wens ze veel succes
).
AnnaBabs schreef:En jaja Amber heeft ook nieuws over Lucas, maar dat laat ik even aan haar over

Oscar schreef:
Kom op met dat verslag, anders verban ik jullie naar 't Ki(e)penhok
..ik had al zo'n idee he..die Monique gaat dadelijk dreigen...zal es ff snel typen
(nja niet dat jij een concurrente wou zijn
)
Niet veel met hem gesproken omdat ik op het paard zat.. daarom ook niet gebeten