we hebben er eentje genomen!!! een pony

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 02:26

Ik had het even te druk met de geboorte van het veulen van Frosty, maar ik heb toch wat gemist merk ik Haha! Haha! Lips are sealed

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 02:28

Ik geloof dat ik de geboorte van het veulen van Frosty wat interessanter vond dan dit Haha!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 02:35

Daar ben ik het helemaal mee eens NAZ.. *LOL* *LOL*

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 03:28

Als je toch foto's van pony's van andere mensen aan het verzamelen bent:

Hieronder heb je die van mij. Hij is niet zo bekend als die van Nathalie hier op bokt dus misschien trappen ze er wel in!
Paar kleine problemen:
1. Hij is 1,50 ong.
2. Het is een zweetvos

Maar ja je bent toch niet kieskeurig vandaar.

Ik zal zo ff de foto's plaatsen. Als je hem een andere naam wilt geven hou er dan wel ff rekening mee dat het een ruin is dus .....

O ja ik zit er wel op maar dat geeft niet. Hij zag er waarschijnlijk zo verwaarloosd uit dat je hem gewoon meegenomen hebt dus nu staat hij bij jou in een schuurtje.

Hier een foto:

Afbeelding

snoopy2002
Berichten: 326
Geregistreerd: 31-12-01
Woonplaats: a'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 07:44

Citaat:
nou we hebben haar gepoetst en ze was heel lief en ze heeft bejouty je zegt het als bjoetie.

heeft bejouty en heet bjoetie?

Citaat:
als die man er is dan kan ik ook mee op een bokmeeting leek me leuk , ze is 11.

wat zeg je nou? mag je opeens alles?

Citaat:
en jullie mogen ook mee komen kijken als je wil

ehmmmm, is dat niet een beetje te ver?

Citaat:
zwarte fries bij die zit voor de kar

dat wil ik zien Haha! zitten op zijn billen, of op een bank Extreme duivel

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

we hebben er eentje genomen!!! een pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 08:22

pokemon schreef:
we hebben vanmiddag een pony genomen het is een hele lieverd, en ze is bijna 130 meter zei die man en ze is 11 jaar en ze heet bejoutyen ze hebben haar gepoets en we mogen rijden met haar en ze staat ook in een schuur voor haar met een hooirijf erin en we moegn zelf voer betalen leuk he?later neem ik zelf een eigen pony dat mag ik , als ik mijn kamer op ruim.


Een pony neem je niet (ik neem aan dat het over een verzorgpony gaat), maar krijg je in dit geval. Naam zal waarsch. Beauty zijn.
En je MAG Verward zelf voer betalen????? Dus die pony heeft tot gister geen voer gehad, zielig ponietje hoor.
Een verzorgpaard hoort gevoerd te worden door de eigenaar en niet dor de verzorgers, een stal is bijna standaard.

En als je je kamer opruimt krijg je een eigen pony? Beetje rare maatstaaf van je ouders, een kamer opruimen lijkt in de verste verte nog niet op een paard onderhouden 7 dagen per week.

Maar veel succes!
Viv

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 08:25

Whaaaahahahahahaha, ik lig hier bekant onder mijn computer. Is dat paard 130 meter hoog of 130 meter'tjes' lag? Haha! Ik had je nog een 'shatelander' van 2.10 aangeraden maar zo kan het ook he...... }>

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 09:16

Wat een praatjesmaker....En dan ook nog eens Nathalie dr nieuwe pony laten zien alsof t de jouwe is!!!!
Sorry hoor, maar je zet jezelf hier echt vreselijk voor schut. Misselijk Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 09:38

Nou Pokemon, als die Fries voor de kar zit, zit jou BJOETIE dan misschien samen met jou in de kar, en wie trekt die kar dan????
Jij en de boer misschien, of trekken jullie de Fries (he bah) Ik krijg hier allemaal rare ideeen van, door dat nemen van die pony. Wat voor kleur heeft de Fries: Bruin zwart of Pippie Langkous-gestipt....
Imker heeft gisteren ook groentensoep gehad, maar hij wilde er wel Tabasco in, misschien moet je dat bij jouw Bjoetie ook doen, krijgt hij meer energie en hoeft hij (nog) minder te eten Vork Kwijl

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 10:40

Ik lig hier zowat naast mijn stoel !!
Mischien kan die fries erop komen zitten Haha! Haha!

Groetjes van Patricia

Jetta

Berichten: 3989
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 10:57

Nou, mensen, niet zo kinderachtig! Pokemon heeft een verzorgpony, moet je Pokemon niet mee plagen, je ziet toch aan haar/zijn taal- en lettergebruik dat hij /zij nog maar net boven zijn/haar rijlaarzen uitkomt?
Veel plezier met je verzorgpony Beauty

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 11:03

imker schreef:
of trekken jullie de Fries (he bah) Ik krijg hier allemaal rare ideeen van, door dat nemen van die pony.


ik dacht dat ik ziek van geest was..... Schijnheilig

Word hier echt ontzettend flauw van! Denk dat ik die groentesoep met tabasco ook maar eens moet proberen.

Willekes
Berichten: 957
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Wat leuk voor jullie!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 11:10

Hoe heeft de pony? Is het een mix of is het een ras-pony?

Heeft ze aftekeningen? Misschien kan je wel een foto plaatsen, ik ben natuurlijk heel erg benieuwd. Jullie hebben best wel lang moeten zoeken en dat zal niet meegevallen zijn.

Als je gaat rijden zou ik wel een cap op doen. Je weet namelijk niet hoe die nieuwe pony gaat rijden. Heel veel plezier met je pony en ik hoop dat je iets meer kan vertellen.

Loopt ze dressuur of springt ze. Ik hoop dat het een hele lieve pony is met een goede afstamming Schijnheilig

Dees

Berichten: 18966
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 12:26

Ik weet het zeker, ik weet het zeker....dit is niet een echt lief klein pokemonnetje, echt niet, dit is gewoon een bokker die ons heel erg in de maling neemt!

Geweldige bak, [naam verwijderd] komt bijna niet meer bij van het gegrinnik...hihihihihi.....

[naam verwijderd] lustte gisteravond overigens nog wel wat gepocheerde zalmmoten....

NiNjA

Berichten: 150
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: Haren / Groningen

pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 13:02

Waarom plagen jullie dat meisje zo.

EthelateJarig

Berichten: 21125
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 15:07

Heb ik jullie wel eens het recept voor Paardensoep gegeven?
Neej?

Goh jammer, het bestaat niet!
nouja zeg...


°Hihi,... Vond Inker de soep lekker?°

gomir

Berichten: 25574
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 15:35

Wat zijn we weer lekker melig met zijn allen *LOL* Arme pokemon....Haha! Schijnheilig

En je bent niet de enige die dat denkt hoor Margreet. Ik dacht het bij het eerste topic al Bloos Pling

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 16:04

Dit topic is niet serieus bedoeld dus het is logisch dat er zo op gereageerd word denk.

sorry hoor maar dit is echt wel iemand die ons in de maling probeert te nemen.

tel op: de groente soep, pony NEMEN, fries OP de kar, een pony krijgen als ze haar kamer opruimt, enz enz. dit is gewoon een grote grap.

maar wel komisch Haha! en dan dat goede Nederlands dat in haar berichten verwerkt is echt wow.

Percy

Berichten: 12090
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 16:10

En dan vergeet je nog de schuur die van niemand is, de hoestdrank voor als hij verkouden is (zou dat dan met of zonder codeïne zijn Haha! ) en het dekbed als deken.

Er zijn meisjes die weinig van het houden van pony's weten maar zo dom is niemand *LOL* .

Ik vind wel dat deze bokker zich nu maar eens bekend moet maken, ik word nieuwsgierig!!!

Horselove
Berichten: 148
Geregistreerd: 05-09-01
Woonplaats: IJsselstein

Stil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 16:29

Pokemon je bent erg stil Lips are sealed
Ben je soms gedist Schijnheilig
Ik vind het echt zielig als je zoiets gaat doen zeg, trouwens wereldrecord lengte! oja, ik heb je ingehaald mijn pony is 100 km lang }>
Grappie, het is +/- 1.45m

Doegies! Kusje

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

we hebben er eentje genomen!!! een pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 16:35

Margreet"]
[quote="pokemon schreef:
we hebben vanmiddag een pony genomen


Ben ik nou echt zo ziek van geest dat ik hier iets heel anders bij denk Schijnheilig
[/quote]

Whahahahaah Haha! *LOL* IK denk het ja Knipoog

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 16:50

hahha, ik weet niet wat hier nou aan de hand is.. maar volgens mij worden we, zoals al meerderen zeiden, ontzettend in de maling genomen door een bokkertje!!! Maar het is wel heel grappig!! Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 17:11

kan het niet toevallig Nathalie zijn ik zag toevallig ook een foto van haar pony staan en ik heb haar al een tijdje niet op bokt gezien. hmmmm verdacht???

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 17:34

Margreet"]
[quote="pokemon schreef:
we hebben een verzorgpony genomen


Het moet niet gekker worden! Schijnheilig
[/quote]



HAHHAHAHA Margreet toch!!!!!!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 18:21

Die eerste foto van die pony is Browny van Melissa op de kinderboerderij en de tweede is de nieuwe pony van Nathalie!!!!!!

Best leuk, een pony met twee verschillende eigenaars, twee verschillende uiterlijken, twee verschillende namen, twee verschillende hoogte's .

Keep on dreaming!!!!!!