Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sunnylover schreef:ik wou ook even een paar dingen kwijt.
1.ten eerste heb ik bijna nooitde naam van de vorige eigenaresse genoemt,en jij doet dat constant laura.
2.laura weet niet hoe het er hier aan toe gaat,weet misschien maar een kwart van de gehele waarheid.
3.ik ben met jameela toch ook bedonderd? dat was toch ook een goede kennis van mijn stalhoudster? waarom is het in jouw oogen dan niet mogelijk dat er een kans in zit dat ik bedonderd ben door 1 of andere vage kennis van jou?
4.ik neem aan dat jij,laura,er niet bij bent geweest met de verkoop...dus vanwaar die conclussie dat bo's vorige eigenaar altijd goed was?
5.ze krijgt 2kg sportbrok omdat ze vrij snel energie verbrandt,en ze het er goed op doet,ze krijgt wat meer glansen word met tijden een beetjedikker
6.ze krijgt sportbrok omdat er voor mijn val ontzettend veel met haar werd gedaan,als het niet rijden was was het wel een uur longeren of lopen,of anderhalf uur lang in debak losgooien
7.we zijn de hele tijd continu aan het prakiseren waardoor het evt. zou kunnen komen...dus doe ajb niet alsof ik niks doe!!
ajuus!!!!!