Sion @ work .. goede combinatie?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

4EverHobbes

Re: Sion @ work .. goede combinatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 17:12

Hoi Jorien, ik vind het er erg netjes uitzien en ook het filmpje van de galop vond ik netjes. Ik vind dat jij een mooie stille hand hebt en dat is juist iets waar ik hard aan moet werken.
Ik krijg niet echt de indruk dat je paard het niet prettig rijden vindt, dus ik zou zeggen: ga zo door.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 18:08

allereerst wil ik zegge dat ik het een schoonheid vind! en daarna heb ik nog een vraagje...waarom een slof & een pessoa (schrijf je het zo? ) bitje? kun je het niet beter of / of doen dit is een beetje dubbel op, en ik denk dat hij er alleen maar sterker door word zo. Niet banketstaaf bedoeld hoor Bloos

Viora

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 15:39

mensen dit paard heeft een passoa in omdat hij anders het bit vastpakt en dr vandoor gaat en die slof is omdat ze dr voor de 3de keer op reed ... maar kan dr een slotje op ?? bedankt Knipoog

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 15:51

Zodra er iets wordt gezegd wat de TS niet wil moet er maar meteen een slotje op. Je kan dingen ook anders oplossen *LOL*

Er is gewoon een vraag, Waarom een Slof?

Iedereen is gewoon benieuwd WAAROM je met een slof rijdt[zeker als je er geen ervaring mee hebt.. ]

Als je daar gewoon op antwoord is deze hele discussie over en kunnen we weer gewoon over Sion praten!

x Manon